Hvad sker der dog for folk !!! Amino er et sted for alle
|
Nu spørger Mikkel også "må man rent faktisk lave det". Jeg er også imod at man laver noget der kan give én en masse stemmer så man evt. kan vinde en konkurrence.
Nu spørger Mikkel også "må man rent faktisk lave det". Jeg er også imod at man laver noget der kan give én en masse stemmer så man evt. kan vinde en konkurrence.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Niels tror ikke folk læser mine indlæg længere, men bruger dem til at kunne hakke mig ned :-) Nu er jeg heldigvis stærk pykisk så det styrker mig og jeg får endnu mere blod på tanden :-) Igen efter denne tråd har jeg lyst til at hamre igennem og det folk tidligere sagde ha ha typisk mikkel den idiot har faktisk givet mig et rigtig godt startskud..
Men lad idioten mikkel vise dem i sidste ende :-) |
Jeg synes nu det er meget friskt :-). Der er ikke mange af Mikkels ideer som ikke lige bliver vendt på Amino. Det er nu mest som en programmerings-faglig opgave, at jeg synes det er interessant. Se evt. inside the precision hack Med venlig hilsen |
der er ikke noget i vejen med at tjene hurtige penge, finde smuthuller eller gøre noget DU finder umoralsk. Der er derimod en hel del i vejen med at have så ondt i røven hele tiden!
|
xxx
Hej Pjedsted. Tror problemet ligger i at kan man tjene penge på anden his end det alle kender tænker mange desværre det er fusk. Også mange ansatte der tænker fusker hvis man prøver andet end at være ansat. jeg gider ikke stå med en skovl en hel dag og arbejde hårdt.. Jeg vil heller se lidt tv og hygge mig med gåture og tjene penge ved lidt af det hurtige jeg har lært gennem tiderne. Ved ikke helt hvordan andre tænker, men jeg vil da heller have de penge der hænger lige for end være bundet til et sted jeg skal være hver dag og afhændig af kunder hverdag og deres reklamationer. Jeg kan være hvor jeg vil når jeg vil.. Vil jeg på ferie imorgen kan jeg tage afsted uden og tænke over at en butik eller kunder skal passes. Det mener jeg er livet !! Skal jeg være bundet af en butik eller ansatte så er jeg jo ikke 100% fri jeg har kun ansvaret for mig selv og gør som det passer mig.. De store virksomheder der bruger skuespillere til reklamer og de fortæller hvor glade de er for et produkt er vel mere umoralsk ?
I kan sige jeg laver noget ulovligt hvis jeg tager i banken med elefanthue og vandpistol eller tager listerne af folks vinduer, men at drive affiliate og lidt portaler er da absolut ikke kriminelt.
Så har vi mange kriminelle herinde på amino
Mikkel |
Præcis. Folk skal lære at passe sig selv og lade være med at have så ondt i røven. Så længe man ikke direkte skader eller snyder nogen så skal man da ikke forsøge at pådutte andre sin egen "morale" |
xxx
Rigtig godt svaret Mikkel |
Kristian Ole Rørbye
Jeg mente nu ikke loven som i strafferetslige paragraffer, advokater, fængselsdomme og så videre derudaf. Det jeg mente var, at du rimelig ofte lufter forretningsideer, som er på kant med, hvad andre opfatter som etisk forsvarlig forretning. Er du uenig i det?
|
Tolk det som du vil, men ondt i røven har jeg næppe ;O) |