Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robotter der klikker rundt på ens hjemmeside...

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

hej aminoer

jeg vil høre om man kan have robotter der klikker rundt på ens hjemmeside ?

jeg tænker at hvis man nu skal bruge en masse stemmer til bryllupsrejse eller blive stemt ind i et eller andet.

At robotterne så kunne hjælpe med at sætte så mange stemmer som muligt ?

nu ved jeg der findes en masse irriterende robotter der kan oprette SPAM indlæg og mails fra robotter, så burde dette ikke også være muligt ?

Ved der findes sidder hvor folk kan oprette deres ønske og andre så kan stemme på dem..

Kender i nogen der kan lave dette og må man rent faktisk lave det ?

Mikkel

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 20:27

evt. i kender disse stemmesider ? Både danske, men også udenlandske..

Mikkel

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:36

Er du ved at bevæge dig ind på et nyt forretningsområde :-)?

Det er ikke nogen større videnskab at programmere via en service som hidemyass. Så kan du få lige så mange stemmer i en eller anden konkurrence, hvor begrænsningen ligger i hastigheden på proxy-serveren.

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 20:41

Hej Casper

jeg er bare lidt nysgerrig på nyt område :-)

kan du forklare lidt mere om hidemyass ? Lige selv kigget, men virkelig dårlig til engelsk..

Er det ikke bare en helt alm. proxy server ? Måske mig der tager fejl

Mikkel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:42

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:44

Jo, men man kan sagtens programmere en applikation, eller en robot, som kan "udnytte" sådan en tjeneste. Det eneste der kræves er blot en server, hvor du kan surfe anonymt (via IP) igennem.

Jeg kender ikke nogen out-of-th-box løsning.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Hej Mikkel,

Jeg kan undre mig over at du flere gange er kommet med indlæg, og spørger om løsninger til noget - som jeg ser er dybt umoralsk.

Jeg kommer jævnligt forbi Amino, og flere gange er jeg stødt på tråde, hvor du enten prøver på at tjene nogle hurtige penge, snyde et system, eller et andet skummelt foretagende.

Jeg er udemærket klar over at dette indlæg er en smule offtopic, men jeg syntes du skal være opmærksom på hvad det egentlig er du signalerer med nogle af dine indlæg.

Vh
Henrik 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 20:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Henrik Petersen:

Hej Mikkel,

Jeg kan undre mig over at du flere gange er kommet med indlæg, og spørger om løsninger til noget - som jeg ser er dybt umoralsk.

Jeg kommer jævnligt forbi Amino, og flere gange er jeg stødt på tråde, hvor du enten prøver på at tjene nogle hurtige penge, snyde et system, eller et andet skummelt foretagende.

Jeg er udemærket klar over at dette indlæg er en smule offtopic, men jeg syntes du skal være opmærksom på hvad det egentlig er du signalerer med nogle af dine indlæg.

Vh
Henrik 

Du kæmper for en tabt sag. Mikkel har flere gange proklameret, at han driver det han betegner som 'alternativ forretning'. Underforstået: Forretninger der er tæt på, eller direkte på kant med loven.

Jeg er i øvrigt helt enig med dig.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 20:52

Hej Henrik

Jeg ved ikke om det erdybt umoralsk, da flere tilbyder denne serivice... Jeg tænker det egentligt ikke som noget skummelt, da flere andre stemmesider benytter denne teknik..

Jeg ved ikke om det er skummelt og tjene hurtige penge ? det er vel noget mange nu om dage gør. Men mener ikke det er hurtige penge når det tager flere år og finde mulighederne.

Googles robotter er jo heller ikke moralsk forkert ? de vader også rundt på andres sider og chikanere ingen.

Jeg mener ikke jeg snyder nogen systemer ? 

Jeg driver som mange ved virksomheder på min helt egen måde og igen bliver jeg ikke som alle andre.

Jeg ser intet skummelt i dette !

Det er en ganske alm. side med lidt robotter indeunder, helt som mange andre

Mikkel

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 20:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej BZR

Øhh hvor kommer det med på kant af loven fra ? Det må jeg da sige er noget af en beskyldning..

Affiliate ser jeg ikke som lovbrud ?

Webløsninger ser jeg ikke som lovbrug ?

portaler for vognmænd/vinduespudser ser jeg ikke som lovbrud ?

hvor finder du jeg laver ulovligheder ?

Seriøst fordi man skriver man laver alternativ forretning er det straks kriminelt ?

Jeg laver INTET kriminelt

Mikkel

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)