Er du ved at bevæge dig ind på et nyt forretningsområde :-)?
Det er ikke nogen større videnskab at programmere via en service som hidemyass. Så kan du få lige så mange stemmer i en eller anden konkurrence, hvor begrænsningen ligger i hastigheden på proxy-serveren.
Der findes flere forskellige værktøjer. Et af dem jeg bruger af og til til tests er watin (http://watin.sourceforge.net/) men det kræver kodning.
Et af de rigtigt gode er Autoit (http://www.autoitscript.com/autoit3/index.shtml) som jeg brugte da jeg spillede Star Wars Galaxies og skulle have 4 accounts til at træne crafting mens jeg sov og arbejdede.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jo, men man kan sagtens programmere en applikation, eller en robot, som kan "udnytte" sådan en tjeneste. Det eneste der kræves er blot en server, hvor du kan surfe anonymt (via IP) igennem.
Jeg kan undre mig over at du flere gange er kommet med indlæg, og spørger om løsninger til noget - som jeg ser er dybt umoralsk.
Jeg kommer jævnligt forbi Amino, og flere gange er jeg stødt på tråde, hvor du enten prøver på at tjene nogle hurtige penge, snyde et system, eller et andet skummelt foretagende.
Jeg er udemærket klar over at dette indlæg er en smule offtopic, men jeg syntes du skal være opmærksom på hvad det egentlig er du signalerer med nogle af dine indlæg.
Jeg kan undre mig over at du flere gange er kommet med indlæg, og spørger om løsninger til noget - som jeg ser er dybt umoralsk.
Jeg kommer jævnligt forbi Amino, og flere gange er jeg stødt på tråde, hvor du enten prøver på at tjene nogle hurtige penge, snyde et system, eller et andet skummelt foretagende.
Jeg er udemærket klar over at dette indlæg er en smule offtopic, men jeg syntes du skal være opmærksom på hvad det egentlig er du signalerer med nogle af dine indlæg.
Vh Henrik
Du kæmper for en tabt sag. Mikkel har flere gange proklameret, at han driver det han betegner som 'alternativ forretning'. Underforstået: Forretninger der er tæt på, eller direkte på kant med loven.
Jeg ved ikke om det erdybt umoralsk, da flere tilbyder denne serivice... Jeg tænker det egentligt ikke som noget skummelt, da flere andre stemmesider benytter denne teknik..
Jeg ved ikke om det er skummelt og tjene hurtige penge ? det er vel noget mange nu om dage gør. Men mener ikke det er hurtige penge når det tager flere år og finde mulighederne.
Googles robotter er jo heller ikke moralsk forkert ? de vader også rundt på andres sider og chikanere ingen.
Jeg mener ikke jeg snyder nogen systemer ?
Jeg driver som mange ved virksomheder på min helt egen måde og igen bliver jeg ikke som alle andre.
Jeg ser intet skummelt i dette !
Det er en ganske alm. side med lidt robotter indeunder, helt som mange andre