Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af web-shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal ha'' lavet mig en web-shop, men er i tvivl hvordan jeg gør.

Kan jeg selv designe den? Jeg kan ikke html - men har lavet en del hjemmesider i frontpage.

Jeg vil være taknemmelig, hvis nogen af jer kan fortælle hvad jeg skal gøre - hvad det koster - og ja i det hele taget fylde mig med viden på området.

MVH

Lonny Eisenhardt / www.peanut.nu

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:49
Dato: 04-12-2006 12:09:04 Forfatter:Lonny Eisenhardt

Hej,

Jeg skal ha'' lavet mig en web-shop, men er i tvivl hvordan jeg gør.

Kan jeg selv designe den? Jeg kan ikke html - men har lavet en del hjemmesider i frontpage.

Jeg vil være taknemmelig, hvis nogen af jer kan fortælle hvad jeg skal gøre - hvad det koster - og ja i det hele taget fylde mig med viden på området.

MVH

Hej Lonny og velkommen til amino

Nu kender jeg ikke din viden om ehandel generelt. Men jeg vil foreslå dig at gennemtænke hvad dine krav til shoppen er.. Skriv det hele ned, så detaljeret som over hovedet muligt. Smid det her i tråden. Så er jeg sikker på at du vil få en masse respons med priser osv.

Er bange for at dine Frontpage kundskaber ikke hjælper dig i denne her omgang.

/ Charly 
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:04
Du kan godt selv designe den og lave den i frontpage, men hvis du skal have en "seriøs" webshop, skal du nok have et firma til at lave den.

Der er mange personer på Amino.dk, der kan hjælpe dig med, at lave en webshop, så tror nok der skal kom et pr tilbud fra dem.

Der er også den mulighed, at vælge en oscommerce webshop, men det ville jeg ikke selv gøre.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:42
Jeg anbefaler at du lejer en webshop i første omgang. Når du så har fået erfaringer med dette, ved du lidt mere om hvilke begrænsninger du oplever og hvilke krav du stiller til en fremidig shop. Disse erfaringer kan du så bruge hvis du vil ud og betale for en mere skræddersyet løsning.

/Jesper

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:05
Hej Lonny

Hvis du ikke er en haj til at lave hjemmesider, og "kun" har prøvet at arbejde i frontpage (ligesom mig).
Så kan jeg kun anbefale at købe et CMS modul til formålet.

Et CMS system er en forprogrammeret shop med al'' funktionalitet, som du bestemmer udseende og indhold af.

Prøv f.eks at se på Scannet'' eller Dandomains færdige løsninger - Det koster ca. fra kr. 300,- om måneden at have en sådan.

Selv har jeg min shop hos Effort Webdesign og er godt tilfreds.

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:17
Hej Lonny,

Jeg bruger selv Scannet, nem at bruge og koster ikke alverdens. Man kan desuden oprette en gratis demo, som man har tilgængelig i 2 uger.

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:46
Hej,

Tak for jeres svar!

Jeg har bare 2 produkter - som først og fremmest skal sælges igennem butikker - men supplerende vil jeg lave en hjemmeside (shop), hvor man kan læse om produkterne og evt. købe dem.

Og fordi det kun er 2 produkter synes jeg at det er ærgeligt at skulle punge ud med 300 kr. pr. mdr....

Vil det være helt oldnordisk at lave en alm hjemmeside - med mulighed for at folk kan købe, ved at overføre pengene til et bankkontonr.?

MVH

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:57
Hej Lonny,

Hvis hjemmesiden primært skal være informativ, er det efter min mening ok at lave en hjemmeside. Og hvis produkterne du evt. vil sælge er eftertragtede, og kunderne ikke kan få dem andre steder, hverken billigere og bedre, vil de vel gerne lave en bankoverførsel.

Det ville jeg selv.

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 21:40
Står i stort set samme position.

Har derfor overvejet en løsning a la Scannet, som jeg har positiv erfaring med. Men det ender måske med en Surftown løsning:

Koster 199,- incl. betalingsmodul (Dankort, Mastercard m.fl.) så rent faktisk er det nærmest halv pris af fx. Scannets løsning. Så man kan jo prøve det af i et ½ år for blot 1200 kr. ...... og det skulle gerne kunne tjenes hjem........... 

Martin
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)