Som jeg så Martin Thorborg anbefale en bruger engang. Så er der ingen der forbyder dig at oprette flere brugere selv. og gøre din side lidt mere aktiv end som så.
At din side er aktiv er ret vigtigt for om nye bruger finder siden interessant. Så kom i gang med at debatter med dig selv
Hej Swon
Det er selvfølgelig korrekt. En side som pc-forum bliver også først rigtig interessant med mange daglige indlæg. Har du ideer til andre fora, hvor man måske kan lave lidt reklame og få noget trafik på siden?
Vh.
Kim
Rigtig god idé med sådan en hjemmeside. Siden virker meget overskuelig. Det er super nemt at registrere sig og skrive indlæg. Glæder mig til at bruge den.
Rigtig god idé med sådan en hjemmeside. Siden virker meget overskuelig. Det er super nemt at registrere sig og skrive indlæg. Glæder mig til at bruge den.
Venligst Otto
Hej Kim
Jeg tror at Swon mente at du skulle oprette flere brugere på din egen hjemmeside, og debattere lidt med dig selv, monologen herinde giver ikke siden synderligt meget ekstra værdi ;).
Det Jeg mente var at du med fordel kunne finde en meget kendt problemstilling, oprette en bruger, stille problemstillingen, oprette en anden bruger og besvarer problemstillingen.
Derved har du opnået både aktivitet på dit forum og en tråd som google forhåbentlig finder.
Nu er jeg med Ja, alle kneb gælder... Tak for idéen. Vil dog gerne have brugere ind, så de kan være med til at holde siden kørende. Ikke for min skyld, men for andres skyld.