Ja blot tænk på alt den markedsføring de får hver gang vi nævner dem eller anbefaler dem ![]() Aktiekurser er jo også afhængige af folks lyst til at købe aktien som igen kan skyldes kendskabet til selskabet og endnu bedre, så kan de fastholde og endda udbygge deres nuværende position på markedet. Hvad ville prisen for det samlede udstyr være kontra omkostningen for tilsvarende effektfulde markedsføring, hvis overhovedet mulig? Hmm.... |
Det er jo meget godt med gratis ting.
Men helt ærligt et firma som sender e-mails fra en gmail adresse? Det udstråler jo ikke den største seriøsitet /stabilitet.
Idén om at gemme forretningskritiske dokumenter og regneark på en server hos Google, hvor jeg hverken har kendskab til backup rutiner eller hvem der har adgang til serveren får mig heller ikke til at sove roligt om natten.
Det er udemærkede services til privatforbrugeren, men hvis man driver virksomhed bør man efter min mening bruge lidt penge på at få etableret en proffesionel løsning. Så man selv har styr på hvem der har adgang til firmaets data.