Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept - men der mangler liiiige...

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank,

Tak skal du have! :o)

Du har fuldkommen ret - siden vipper mellem begge kundegrupper men jeg tror der er meget og hente på erhvervsiden. Der er dog et stykke vej endnu for vi er først ovre første udviklingsstep og siden skal således tilpasses lidt henimod B2B.

Vi knokler videre :o)

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael K. Sørensen:

Det vil jeg give dig ret - genkendelseseffekten skal man ikke undervurdere!

Nu er det sådan at jeg er nærmest "jomfru" inden for e-handel og derfor er jeg måske lidt uvidende.. Men nu hvor du skriver at man kan få spredt sit brand og budskab udover hele internettet gratis - altså indtil der bliver solgt noget. Hvad skal jeg gøre for at komme igang med det??

Skal jeg i kontakt med webbureauer eller?

Kan du uddybe hvorfor du skifter fra webbureauer til direkte annonce salg?

På forhånd tak for dine svar :-)

Ja, du skal have fat i nogle webbureauer - prøv f.eks www.partnerads.dk -de skulle være til at komme i nærheden af og det er et nemt og oveskueligt system.

Sørg for at give en rigtig god provision pr salg - op omkring 400 - 500 kr. - så folk gerne vil forsøge at sælge for dig.

Når du har oprettet annoncen er det en rigtig god ide at kontakte diverse relevante hjemmesider direkte pr. mail eller telefon og opforder dem til at bruge din annonce. Så går det lidt hurtigere.

Når jeg skifter fra webbureauer til direkte annonce salg på de større sider, er det fordi jeg arbejder med mediesider, og jeg skulle gerne tjene nogle penge. og det er jo det som bannerannoncer ikke er særlig gode til.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

En rigtig fin side, med nogle ganske humane priserSmile

Jeg har netop bestilt 3 plakater i går aftes, så håber jeg at det er en af de ting som hurtig kan laves klar til afsendelse, da jeg er klar over at jeg er sent ude hvis jeg skal nå at have dem til vores Premiere på lørdag.

Vi skal også have lavet nogle skilte til samme procekt, så du kan godt forvente yderligere ordrer fra os i løbet af weekenden.

Jeg fandt forøvrig frem til dig pga denne trådAmino, Big Smile så det viser jo at det godt kan betale sig at være lidt aktiv herinde.

MVH

Flemming Nielsen

 

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming!

Mange tak for komplimentet :-)

Ja, så godt der lå en bestilling på tre plakater og de bliver afsendt idag!

Lyder bare rigtig super med de ekstra bestillinger - det vil jeg glæde mig til :-)

Det kan måske godt vise sig at man kan bruge a Amino til at sprede sit budskab ser det ud til - herligt :-)

Hilsen

Michael

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er bare super.

Du kan som sagt godt forvente en ordre på nogle skilte til samme koncept fra os.

Senere kommer der nok flere ordre på diverse plakater klistermærker til vore Jagtlige foretagender.

Der er jo også noget med optjening af rabatpoints hos dig, så jeg tror det er et fint prosject du har fået sat sammen.

MVH

Flemming Nielsen

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jamen, det vil jeg glæde mig til og hvis du oplever nogle problemer på siden må du endelig sige til for den har ikke været igang så forfærdelig lang tid.

Plakaterne blev iøvrigt sendt afsted idag!

Hilsen Michael

Tilmeldt 25. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg fornemmer i den tekst jeg er faldet over at Du "kan noget" med hjemmeisder.
Selv om det er en gammel tråd, tillader jeg mig at kontakte Dig, da jeg godt kunne bruge "en klog" på det felt.  Er Du for at skrive til mig, hvis Du stadig er i mediet.

Per

 

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)