Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til ny webshop bruger vi dit får du et gavekort på 500 til shoppen

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Ordet er sammensat af SPORT og IGEN, så de har intet at komme efter, vil jeg mene... Men kom til at tænke på dem efterfølgende, men vil vove at påstå, at man nemt kan undgå problemer med dem...

Tja.... Det kan godt ske du har ret... Jeg kan ikke lige komme på nogle relevante sager på stående fod.... Men min umiddelbare fornemmelse siger mig altså at man godt kunne få problemer med det navn. Det står jo ikke til diskussion at de to navne både lydmæssigt og visuelt ligger ret tæt op af hinanden.... så i og med Thomas' nye forretning er en direkte konkurrent til Sportigan vil jeg altså mene det bestemt ikke er usandsynligt, at Sportigan ville vinde en evt. sag.

Men det er jo svært at udtale sig om den slags sager på forhånd - særligt for lægfolk... Så det er da ikke umuligt du har ret - jeg ville bare overveje lige at vende den med en jurist, inden jeg lagde mig fast på det navn, hvis jeg var Thomas... Det var sådan set bare det jeg mente :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

SportStof.dk

StofTilSport.dk

CoolStof.dk

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)