|
Jeg er ny herinde, og fandt siden, da jeg er ved af undersøge mulighederne for af starte vores egen Netshop, med lækre ting til de kære 4 benede. (hunde) Det skal indbefatte alt lige fra shampoo''er, Balsam, til lækre halsbånd/snor, og senge, som du ikke kan finde alle andre steder. Jeg er selv ejer af 4 hunde, og ved hvor svært det kan være af støve det op man virkelig gerne vil have... Men hvordan starter man sådan noget. Og hvordan skaber man en kontakt til grossister, og i så fald hvor finder man dem henne??? |
Velkommen til en verden du ikke så let slipper væk fra - nemlig iværksætterverdenen, og ikke mindst Amino.
Det lette svar på alle dine spørgsmål er at du kan læse Martin Thorborgs E-pusher (en e-bog) omkring netop nethandel, og hvordan du bedst driver din forretning.
Det noget længere svar er at du skal have undersøgt hvordan markedet er for de produkter, vil du kunne dække de udgifter du har ved at drive webshop. Udgifterne er mangeartede, selvom det måske virker simpelt at starte en netshop. Du skal f.eks. have styr på
- Hvilken netshop løsning du vil anvende - tjek evt. dandomain.dk eller scannet.dk de har nogle udemærkede færdige løsninger
- Distribution af dine produkter, hvordan skal produkterne komme fra dig og ud til dine kunder?
- Markedsføring
- Hvordan mulighederne er for at få netshoppen til at vokse senere hen?
- Bestemmelse af din målgruppe, er også vigtigt (lyder simpelt, er det bare ikke)
- Hvilke betalingsmidler vil du modtage i netshoppen (bemærk at dankort idag faktisk er et must, og dermed skal du også have en såkaldt indløsningsaftale med PBS)
- og meget mere....
MEN lad dig nu ikke skræmme sådan væk, der er altid hjælp at hente her på Amino. Det virker måske som en stor mundfuld, men det er det ikke - på mange af de listede ting er der faktisk åbenlyse løsninger.
Lad os høre lidt mere om dine dybere tanker

Bliv gratis medlem