Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt program til at lave salgsmatriale i....?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i hjælpsomme Aminoer

Jeg skal have lavet en hel del salgsmatriale, og efterlyser derfor et godt program til at gøre dette i..

Programmet skal være SIMPELT og rimelig IDIOTSIKKER.. Min tålmodighed er ikke af de største, så det skal helst være noget der er rimelig  "at gå til".... Wink

Jeg forstiller mig at hver side skal indeholde:

* Logo (i toppen)

* et billede af produktet

* relevant tekst

* pris (i bunden)

- Altså 4 - 5 "kasser" som bare skal ændres fra produkt til produkt... Jeg har tidligere lavet masse af disse sider i word & excell - meeeeenn mon ikke der findes noget der er lidt mere proffessionelt.. Jeg vil sætte pris på et program som IKKE koster spidsen af en jetjager... Cool

Kh

Sanne

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:59

Hej Sanne

Du skal have fat i et DTP program. Et gratis et er Scribus men jeg kender ikke kvaliteten på det. Du kan hente det her http://www.scribus.net/

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:07

Hej.

Vi laver det meste af vores salgsmateriale i adobe CS4 serien, primært Photoshop samt Fireworks.

Dog har vi til tider brugt Mic. Publisher, som sikkert vil kunne opfylde dine ønsker.
Du kan jo benytte mastersiden til dine "faste" ting. Tilmed laver Publisher samt andre office programmer en ok kvalitet af PDF writer.

Derudover findes der et hav af programmer (mange gratis at prøve) på nettet.

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:31

Tusind tak for jeres svar...

Jeg vil kigge på begge muligheder, og så hva der ser lettest ud til "min verden"... Wink

Kh

Sanne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)