Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst business Mobil ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klar Nokia E71 eller E72...

Min iPhone er godt til alverdens gøgl, tjekke websider, spille golf, lege cykelcomputer osv... Og den er også god til at læse mails på.. Men ét sted falder den altså igennem...

Min hjerne kan ikke finde ud af at skrive hurtigt på en mobil, hvor man ikke kan mærke at nu er tasten trykket i bund, og derfor er bogstavet registeret... Så i stedet for det, sådan lidt sort/hvidt sat op, skal min hjerne skifte mellem at taste og hele tiden tjekke med øjnene... DET GÅR ALT ALT FOR LANGSOMT! Det gør at jeg kun skriver korte mails, og ellers venter til jeg kommer i nærheden af en computer...

Men nokias tastatur på de 2 E-mobiler, kan selv mine store pølsefingre, skrive mega hurtigt.. Og e-mails er så stor en del af min businessverden, så derfor den anbefaling! :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for min HTC Pro2 med skjult keyboard.... det skriver jeg hurtigt på og er lækkert at bruge.

Bagdelen er at den er lidt langsom nu hvor der ligger mange smser og mails i den :(

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Jeg er glad for min HTC Pro2 med skjult keyboard.... det skriver jeg hurtigt på og er lækkert at bruge.

Ja, en rigtig business mobil har fuldt tastatur! Om det er en Nokia, HTC, Sony Ericsson, Acer eller BlackBerry er nok mere en individuel smagssag.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Syntes nu at HTC Hero og Magic er hurtigere og mere lækker end Pro2'en.

Med HTC Sense får du en meget lækker business brugerflade, som du kan gøre helt personlig.

I bund og grund de bedste mobiler jeg har haft, dog skal det siges at de første 2 uger var det noget af en opgave, da jeg skiftede fra E71 Nokia, som var noget helt andet. Men.... også en god mobil. Dog ikke helt så lækker som HTC'erne.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på nuværende tidspunkt en Nokia E71 til business - den er super fed, nem at betjene mv.

Herudover har jeg lige købt mig en HTC Desire til privatbrug - den er i en klasse for sig selv, synes den er super lækker, hurtig & nem at betjene inkl. en masse fede funktioner.

Jeg tror jeg skifter min Nokia ud med en HTC - når de kommer i en 4G version.

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Jeg har selv næsten lige købt en HTC Desire, og jeg kan godt sige at det er den bedste telefon jeg nogensinde har haft. Jeg har skrevet en kort anmeldelse af HTC Desire på min blog.

Jeg har et par kommentarer vedr. HTC Desire som business telefon. Jeg bruger min dagligt og overordnet set er jeg super glad for den...MEN...forvent ikke for meget af den medfølgende Exchange-applikation, den har alt for mange fejl og virker som et ugennemtestet produkt.

Problem 1: Den sidste måneds tid har jeg skrevet frem og tilbage med HTC support, fordi at programmet efter et par dages brug, pludselig stopper med at hente mails UDEN at give nogen indikation om at mail ikke hentes - faktisk indikerer den at mail hentes, men ingen nye mails kommer i indbakken. Efter at have kigget på telefonens interne logs, kunne jeg konstatere at programmet crashede delvist, men blot ignorerede det og fortsatte som om at intet var hændt. Efter en softwareopdatering for 1½ uge siden, blev dét problem tilsyneladende(/måske?) løst, blot for at blive erstattet af et andet irriterende problem:

Problem 2: Hver gang jeg svarer på en mail fra telefonen, så ændres mailens overskrift fra "Overskrift" til "Indtast Bcc Overskrift"....gad vide hvad modtageren tænker, når vedkommende modtager den mail?

Jeg har også oplevet andre problemer med Exchange klienten, så nu har jeg permanent droppet at svare på mails fra telefonen.

Når man ser bort fra Exchange klienten, så er det en super lækker telefon og den er HURTIG! Stick out tongue

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu mene iPhone har udviklet sig til en ganske habil forretningstelefon. Den første iPhone var noget juks i forretningsøje med. Stort set ingen kompatibilitet og ingen af de mest nødvendige funktioner, kalender, mailsynkronisering og den slags.

Med iPhone 3G blev det bedre, og helt genialt blev det med iPhone 3GS. Det spiller bare, og alle synkroniseringer fungerer, både hvis du kører Mac og/eller Windows (Exchange). Og hvis udviklingen fortsætter, så bliver iPhone 4 endnu bedre.

Det er hvert fald de konkrete erfaringer, jeg har gjort mig. Det er jo heller ikke for sjov, at forretningsfolk som Thorborg, Rosenstand m.fl. har en iPhone. Det havde de jo ikke, hvis telefonen 'kun var til gøgl'.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Blackberry storm kan varmt anbefales - Super god telefon, jeg har den både tilsluttet facebook, twitter og har alle mine mails til at komme ind på den automatisk

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ligesom Kenni også rigtig dårlige erfaringer med android og Exchange, og hvis dette punkt ikke bare fungerer superb, så dumper en telefon altså fælt som arbejdstelefon. E-mail er en af de aller vigtigste ting en businesstelefon skal kunne. Jeg ved ikke hvordan det fungerer med det nu, jeg købte nemlig min HTC Legend da den udkom, men den blev altså solgt allerede to dage efter. Nu bruger  jeg bare min iPhone, den fungerer bare godt, altid.

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Bak:

Jeg har ligesom Kenni også rigtig dårlige erfaringer med android og Exchange

Nu skal ret være ret, Android skal ikke have skylden for dette problem. Det er HTC som er problemet, det er HTC som han lavet den halvfærdige Exchange applikation som ligger i Desire/Legend, fordi at Googles fokus var forbrugersegmentet med deres Nexus One (som er identisk med HTC Desire). Google har officielt meldt ud at deres næste Android mobil (afløseren til "Nexus One"), vil været rettet mod erhvervslivet. Denne telefon er ikke på markedet endnu.

Jeg kunne ikke lige finde den oprindelige Google kilde, hvor jeg har dette fra, men følgende artikel bekræfter det også:
http://www.version2.dk/artikel/14308-google-driller-microsoft-nexus-one-understoetter-ikke-exchange-kalender

Summasummarum, de nuværende Android-telefoner på markedet er IKKE fra Googles side henvendt til erhvervslivet - hvis de er, så er det andre producenter som har tilføjet ekstra funktionalitet. Vent til næste generation, hvis du vil have ordentlig Android+Exchange understøttelse Smile

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)