Nu er vi langt ud over mine kompetencer. Jeg ved nogenlunde hvordan man starter og bruger internettet..
Jeg har prøvet både i Google Chrome. Firefox og Explorer, og i alle tre får jeg:
Jeg ved ikke om det gør nogen forskel, det burde det i hvert fald ikke, men jeg bruger Mobilt Bredbånd fra 3, og har derfor nok en svensk IP adresse. Så er det bare i gang med udelukkelsesmetoden.
Det var da lidt syret, noget som ved hvad der er galt ??????
Jeg tror jeg ved hvad der er sket. Der er skiftet DNS servere (eller domænet peger blot på en ny server) på domænet og nogle servere opdaterer hurtigere end andre. Normalt er de sat til at "genindlæse" DNS efter 24 timer. Dog kan andre være sat til det tidligere/senere.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg tror jeg ved hvad der er sket. Der er skiftet DNS servere (eller domænet peger blot på en ny server) på domænet og nogle servere opdaterer hurtigere end andre. Normalt er de sat til at "genindlæse" DNS efter 24 timer. Dog kan andre være sat til det tidligere/senere.
Ok, men det har været sådan de sidste 14 dage - 3uger -