Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligger jeg så godt på google ?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Jeg vil gerne hjælpe dig med at skifte ankerteksten i din signatur :-)

Smid PM

mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 12:20

Debatindstillinger->Signatur

Hvis det er signaturen du leger med

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:27

Jesper Laugesen:

ja ok , det skete der ikke meget ved...

Er det ikke under "ret profil" og så den kodelinje ind i

Oh...jo... Du skal bare trykke på den knap der hedder "html" - så kommer der en editor op hvor du kan skrive html-koder.

Skriver du bare i den almindelige editor ignorerer den html og kører i bbcode - det skulle jeg naturligvis have tænkt på...sorry

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:45

Sådan Smile så lærte jeg noget nyt idag.

Mange tak for hjælpen.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:42

Jesper Laugesen:

Sådan Smile så lærte jeg noget nyt idag.

Mange tak for hjælpen.

Skal du have en endnu større effekt ud af det, skal du kun have de ord som du regner med folk søger på i ankerteksten, frem for hele linjen.

Eksempel:

Spar tid og penge ved at købe dit slik billigt online

Frem for

Spar tid og penge ved at købe dit slik billigt online

/ Emil

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Laugesen:

Når jeg selv checker på google, ligger jeg helt fantastisk med mine søgesætninger, men kan huske fra tidligere tråde at det måske kun er når jeg selv søger, så stemmer dette for www.sliknet.dk ?

slik på nettet - nr. 1

billigt slik på nettet - nr 1

slik online - nr. 4

billigt slik online - nr. 4

slikbutik online - nr. 2

slikbutik på nettet -  nr. 3

køb billigt slik online - nr. 2

Tak for hjælpen

mvh

Jesper

Jeg tror at det BZR mente, var at de søgesætninger du nævner, dem kunne du ligeså godt lave til links, som jeg har gjort for dig her i citatet. Markér ordet, klik på lænken og indsæt URL på den side du vil linke til.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:09

Erik Pilgaard Hejlskov:

Jeg mener at det er demib der engang nævnte en case med et firma der røg langt ned i de organiske resultater. De betalte samtidigt flere millioner hver måned i adwords. De kontaktede så google og sagde, at de ville stoppe al annoncering, hvis de ikke kom tilbage i de organiske resultater. Vupti, så rankede de pludselig fint i de organiske resultater igen.

Hvad? det lyder da som en and!

Virksomhedens trussel er jo som at slå på en åben dør - hvor skulle de ellers annoncere henne - bing eller yahoo? :-)

Betalte placeringer i søgeresultatet var hoved grunden til jeg droppede altavista.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 14:14

Peter Lauge:

Hvad? det lyder da som en and!

Virksomhedens trussel er jo som at slå på en åben dør - hvor skulle de ellers annoncere henne - bing eller yahoo? :-)

Betalte placeringer i søgeresultatet var hoved grunden til jeg droppede altavista.

Jeg ved ikke mere end at jeg kan huske at have læst det på en blog. Nu håber jeg at det var demibs blog, da jeg allerede har nævnt ham, og det vil jo være pinligt hvis jeg ikke kan finde indlægget. Så DeMib please hjælp mig med et link til dit indlæg Wink

Derudover skal du tænke på at det nok ikke ligefrem er noget google selv har indrømmet...

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 14:16

Det er rigtig nok, mener der står noget om det i hans SEO 2.0 bog sidst i bogen. Hvis jeg ikke husker helt forkert var det vidst BMW (??) der var blevet smidt ud af søgeresultaterne. 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:48

Mathias Bak:

Det er rigtig nok, mener der står noget om det i hans SEO 2.0 bog sidst i bogen. Hvis jeg ikke husker helt forkert var det vidst BMW (??) der var blevet smidt ud af søgeresultaterne. 

Den case er vel nærmere et eksempel på det ikke kommer an på din pengepung, hvordan du ranker i Googles søgninger... BMW blev jo smidt ud og tvunget til at rette ind efter Googles retningslinjer - de købte sig ikke til bedre placeringer hos Google :)

Men bortset fra det så svinger det jo lidt med Googles "uafhængighed" - de har jo flere gange vist de ikke holder sig for fine til at kigge på bundlinjen, når søgeresultaterne skal indrettes (Kina og Frankrig f.eks.).

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)