Når jeg selv checker på google, ligger jeg helt fantastisk med mine søgesætninger, men kan huske fra tidligere tråde at det måske kun er når jeg selv søger, så stemmer dette for www.sliknet.dk ?
Alle dine placeringer holder stik her, og jeg krydscheckede lige med en computer, som lige var blevet tændt og således var helt og aldeles ufarvet.
Stort tillykke - men Jesper: Du skulle da være et skarn hvis du ikke lige smed et link med fyldig ankertekt på dine placeringer ovenfor. Så kan det være flere af dine 2'ere, 3'ere og 4'ere bliver til ettere.
Ja tillykke med placeringerne.... Nu kender jeg godt nok ikke noget til markedet for slik på nettet... Men kan da forestille mig at sådan noget som f.eks. "billigt slik" er mere interessant at ranke højt på. I den forbindelse skal det lige nævnes at her ligger du faktisk også ganske godt med på den slags søgninger.... Der er dog nogle enkelte hvor du mere eller mindre ryger helt ud af billedet....hvis man altså ser bort fra dine adwords hvor du er rigtigt, rigtigt godt med :)
"Slik tilbud" er et eksempel hvor du på min computer ender helt omme i bunden af side to (bortset fra adwords-annoncen naturligvis).
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Dommeren: jo tak, kan se jeg ligger nr. 8 der, så den kan forbedres...
BZR: du har helt sikkert ret - jeg ved bare ikke hvad det betyder , det du skriver
Det som BZR prøver at sige, er at ankerteksterne kan forbedres. Det betyder at det er bedre at skrive"billigt slik" i stedet for www.sliknet.dk når du linker i din signatur + i dine forumindlæg