Ja det har du ret i, men det var nu mest for at holde det på dødeligt plan. Der er mange måder man kan lave det på, men hvis man skal være realistisk vil den løsning jeg præsenterede være fyldestgørende langt hen af vejen.
Men hvis man hellere vil bruge tid på at lege med PHP scripts, og serverside opsætning - så skal man da være velkommen for min skyld ;O)
Jeg forstår dig udemærket, men hvorfor kun gå halvvejs over broen når man kan krydse den fuldstændigt ;)
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tusind tak for jeres indspark. Nu må vi se hvilken løsning jeg vælg. Det kommer lidt an på tiden vi har til rådighed - men i første omgang bliver det nok robots.txt metoden. Så må vi se om der bliver tid/overskud til at få parameterløsningen udviklet på sigt :o)
Det bliver ikke Login-metoden, men det er rart at vide at det også kan lade sig gøre (vi har et projekt igang hvor det sikkert ville være en god løsning)
Jo mere jeg får kigget på Magento, des mere imponeret bliver jeg over mulighederne.