Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville i gribe SEO an på en side som denne?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer!

I er så dejligt hjælpsomme, så i får lige et spørgsmål mere fra min side af ;)

Hvordan ville i bedst gribe SEO an på en wordpress side der omhandler gratis programmer ?

På forhånd tak.

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:22

Du skal ihvertfald arbejde lidt med dine titler. Der er plads til ca. 70 tegn, så man kan ligeså udnytte pladsen. Lav det til en sælgende tekst istedet, så er der flere som klikker på dit link i søgeresultaterne. Hvis du mangler inspiration, så kan du kigge lidt på de sponsorerede links, der dukker frem, når du søger på de ord du gerne selv vil findes på.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:30

Nicolaj Thomasen:
Der er plads til ca. 70 tegn, så man kan ligeså udnytte pladsen.

I forlængelse af dette, så har jeg lavet dette lille google meta tool hvor du kan se hvordan dine indtastede meta data vil se ud, når din side bliver fundet på Google. Det er ikke bulletproff, og er egentlig bare noget jeg indbygget i de systemer jeg bruger til mine egne sider.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:37

Casper, IOOS Internet:

Nicolaj Thomasen:
Der er plads til ca. 70 tegn, så man kan ligeså udnytte pladsen.

I forlængelse af dette, så har jeg lavet dette lille google meta tool hvor du kan se hvordan dine indtastede meta data vil se ud, når din side bliver fundet på Google. Det er ikke bulletproff, og er egentlig bare noget jeg indbygget i de systemer jeg bruger til mine egne sider.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Der er hermed en genvej på mit skrivebord Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:40

Du skulle hellere få det bygget ind i dit CMS system :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:43

Ja, men det bliver et andet sted. Jeg ville have haft en tæller på i vores back-end, men det mente de ikke var muligt Surprise

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 00:20

Mener i at selve overskriften på mine indlæg skal være hele 70 ord lange? Det ville da være en irreterende overskrif at kigge på?

Og har i ellers andre gode fifs oppe i ærmet? - sorry, men må desværre også spørge pænt om i vil skære jeres tips ud i pap, da min færden i seo verdenen er begrænset.

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:22

JohnBakken:

Mener i at selve overskriften på mine indlæg skal være hele 70 ord lange? Det ville da være en irreterende overskrif at kigge på?

Og har i ellers andre gode fifs oppe i ærmet? - sorry, men må desværre også spørge pænt om i vil skære jeres tips ud i pap, da min færden i seo verdenen er begrænset.

Hej John,

Installér et SEO-plugin som f.eks. All-in-one-SEO-pack. Den kan styre dine sidetitler og meta descriptions uafhængigt af titlerne på dine indlæg. Et sådan plugin er en absolut nødvendighed til en Wordpress-blog.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 02:24

Hej!

Ud fra din side ville jeg starte med følgende hvis jeg var dig:

• Installer først et godt seo-addon f.eks All in one SEO eller Headspace2, (førstnævnte er let nemmere at gå til for nybegyndere) Sørg herefter for at skrive gode titles for hvert blogindlæg - gerne med søgeordet først i sætningen
  • Lav dine tekster længere! Google og andre søgemaskiner elsker tekst, så jo mere unik tekst du laver jo bedre. Husk at benytte dig af autocut eller jumpbreak så du undgår duplicate content (samme indhold på forside og underside)
  • Installer også kblinker så du automatisk kan lave lidt intern linkbuilding. Det tager lidt tid og sætte op, samt lidt vedligeholdelse, men virker også fantastisk hvis du forstår at bruge det rigtigt.

Af mindre ting der kan have en smule at sige, som du hurtigt kan rette er bla:

• Lav en mere logisk URL struktur under "indstillinger > permanente links > egen struktur". Skriv f.eks /%postname% og derefter "gem"
  • Lige nu er dit blognavn som H1 og overskriften som H2. Sørg for at overskriften bliver lavet om til H1

Se evt. mit blogindlæg med nogle af de wordpress plugins som alle bør kende.

Held og lykke

/ Emil Blücher

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 02:27

Hej John,

Frank og Emil har egentlig støbt fundamentet for de ændringer du er nødt til at lave, før bloggen spiller helt.

Hvis du vil se et eksempel på en blog, hvor alle de ændringer, F&E omtaler, så kan du checke min iPhone 4 blog

Jeg bruger den logiske URL-struktur, Emil taler om, samt det geniale All In One SEO plugin.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)