Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til flashkatalog.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har planer om et koncept, hvor jeg skal vise en masse kataloger og blade på nettet. Det mest åbenbare vil være, at benytte en af de store udbydere som fx zmags.dk.

Jeg vil helst undgå at benytte en af de etablere udbydere, da det jo er farligt at basere sit koncept på en andens produkt, når konceptet kan falde til jorden uden dette.

Derfor vil jeg høre, om der er nogle herinde, der kender til et tilsvarende produkt, der kan dække de samme funktionelle behov hos brugerem for klart og overskueligt at få vist et katalog/blad?... det kunne fx være en slags pictureviewer eller lign. Det behøver absolut ikke være flash, eller med de ekstra finesser som flashkataloget har,

Men når jeg taler om at det skal give "brugeren" samme oplevelse, så skal et alternativt produkt kunne vise kataloget/bladet i forskellige skærmopløsninger. Ydermere skal der på administrationsiden gerne være mulighed for konvertering af pdf filer - det er dog ikke et 100% krav, men næsten.

Kunne godt tænke mig at høre om der findes alternativer, da det jo er meget bekosteligt at få udviklet eget flash katalog.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:36

Det kan sagtens lade sig gøre med andre alternativer. Det du betaler for hos de store er ikke softwaren, men servicen for at have nogen at ringe til, når du ikke kan finde ud af det.

Der er bl.a. et mindre dansk firma, der hedder swiflet, som kan levere.

Jeg har også mulighed for at skaffe dem billigt, ca. 1200 / katalog, hvis du har materialet. Men til den pris er der altså ingen support, når først kataloget er leveret.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:43

Tak for dit svar.

Ja, men igen, jeg søger noget der gør, at jeg ikke skal være afhængig af en udbyder... et produkt man kan købe... og evt. få videreudviklet.

kr. 1200,- pr. stk er jo også en del penge, hvis man skal bruge 100 kataloger, og de skal skiftes ud/"rettes" med jævne mellemrum... i så fald, er en licens hos en af de store langt billigere.

Men tak for dit svar.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:48

Hvad med Adobe Indesign, det kan en del af dette, hvis blot du har en .indd eller pdf fil?

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:17

Som jeg ser det skal du enten vælge en af de store, f.eks. ipaper eller zmags. Køb deres største licens, mener den gir ubegrænset adgang. Du kan dog vidst ikke videresælger katalogerne.

Hvis du synes 1200 er for meget pr katalog, så gå ud og få udviklet et selv. Vil tro det kan klares for 20-30 tkr i østen. Du skal dog nok ikke regne med samme resultat som de store udbydere kan tilbyde..

Venlig Hilsen

Allan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:22

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)