Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner/ investor

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i dette kvikke og til tider iderige forum.

Jeg fik for et år siden kendskab til et  produkt, har løbende fulgt udviklingen (markedsføring, salg og service) herhjemme i Danmark,.. Det har stor potentiale inden for industrien samt i mindre omfang den private forbruger, produktet er som nævnt markedsført herhjemme men rammer slet ikke tilnærmelsesvis den brede målgruppe som vil kunne opnå store besparelser, blot ved at blive oplyst og rådgivet kvalificeret.

Planen er at vi stifter et selskab som i første omgang skal udarbejde en marketingsplan for at ramme målgruppen, der skal fremstilles en webpage som giver et klart signal om produktet herunder dokumentation.  Der skal findes en mindre antal konsulenter til rådgivning og tilbudsgivning af kunder, yderligere skal der opbygges et netværk af servicearbejdere til at udføre selskabets serviceydelser.

Jeg er i den forbindelse på udkig efter en sparringspartner, samt folk som søger et investerings projekt med store visioner. Til dem som er blevet nysgerrige føl jer fri for at skrive og lad os se om vi kan oparbejde noget stort sammen . Føler ikke det er på sin plads endnu at belyse selve produktet på den åbne tråd herinde, men er selvfølgelig åben for information efter en præsentation om hvem du er.

Jeg vil slutte af med at beskrive mig selv, Er en mand på de 33 som har prøvet lidt af hvert erhvervsmæssigt, men aldrig fundet mit rette element, rent fagligt har jeg et godt solidt fundament da jeg altid har været meget videbegærlig, selv de mærkeligste ting kan vække min nysgerrighed, har stor indsigt i mange processor i erhvervslivet  hvilket har givet mig en god evne til forholde mig til, samt forstå de store muligheder der ligger foran  hvis man tør tro på sin ide, samt besidder en fornuftig realisme. 
Blot min intension give jer et indtryk om hvem der gemmer sig bag mit anonyme nick, synes selv det er en rar ting når jeg træder ind i en tråd at man har bare lille ide om hvilken personlighed man deler erfaringer og tanker med.

Venlige hilsner

Danny Sandstrøm

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)