Egentlig er det en flot hjemmeside med et flot design, men du bliver virkelig nød til at finde nogle andre skrifttyper. Det vil virkelig gøre meget ved designet.
Held og lykke,
De bedste hilsner
/Bomann
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Det er nok primært på forsiden, og så ude i menuen. Kursiv er efter min mening kun forbeholdt citater, så synes du skal vælge en helt normal tekst og lade fremhævningerne være med fed :-)
Håber at det kunne bruges til noget.
/Bomann
I menuen tænker jeg egentlig overordnet. Personligt ville jeg nok smide nogle knapper ind i stedet :-) Der er noget som gør at den røde farve bliver mere kikset end opmærksomhedsvækkende :-) Den kan blive rigtig flot hvis du fik sat nogle pæne knapper ind.
/Bomann
Jeg har bestemt overvejet såkaldte knapper. Men menuen burde gerne være brugervenlig med eller uden knapper. Den røde farve til nyheder er vigtig, og skal derfor være opmærksomhedskrævende.
Ja men kommer du direkte ind på siden - skal du rulle ned for at se kontaktoplysninger. Der var før link på de øverste kontaktoplysninger, som nu er fjernet da det kunne være misvisende.
Jeg har bestemt overvejet såkaldte knapper. Men menuen burde gerne være brugervenlig med eller uden knapper. Den røde farve til nyheder er vigtig, og skal derfor være opmærksomhedskrævende.
Niko
Knapper er bare nemmere at få folk til at trykke på... For det er jo hvad man gør med knapper
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)