En der kan hjælpe mig med min webshop det tager allerhøjst 2 min at svare på det angående et billede |
Måske du skulle skrive hvad det går ud på lol
Måske du skulle skrive hvad det går ud på lol |
Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner
Det er hvis du kigger her www.nehola.shoppinnet.com så oven over parfumerne er der en sort boks hvor kan kan sætte et billede ind men jeg kan ikke få den til at vise det billede har lavet billedet om til den rigtige størrelse og har prøvet både JPEG og PNG fil |
<div id=picture name=picture style="width:100%;text-align: center;margin-bottom:5px;"></div> Sådan ser det ud jeg har uploadet et par billeder til slideshow |
Jeg kan se, at du bruger noget, der hedder jdGallery. Jeg kender ikke galleriet, men ved at kigge lidt på opsætningen af det, ser det ud som om, der mangler nogle ting på din side ...
Det er som sagt, helt uden at kende til systemet |
Okay nikolaj jeg må lige se på det ellers må jeg havde fat i en der har lavet en side hos shoppinnet |
Du gav mig lige en idé, og nu har jeg kigget på en anden webshop, der er lavet hos shoppinnet Nemlig bodilkatfroe.shoppinnet.com ... Denne side inkluderer ikke jd.gallery.set.js, men har sat billederne direkte ind på siden, som her: <div class="imageElement"> Så det er nok sådan, det skal løses |