Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstra indtjening i kiosk?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

udnyt muligheder, som supermarkederne som regel ikke gør!

Her er et par ting du kan sælge:

Slush Ice

Soft ice

gl. dags is

Tale tid og start pakker

Video udlejning

kør nogle gode grill tilbud, med kul, tænd brikketer og andet

få en bager til at levere brød til videre salg

Kaffe

fansk hotdogs

frimærker (dog ingen indtjening men god service)

*Adult magasiner* :)

spille maskiner som der bliver sagt er skide godt ! giver os gode  stam kunder plus rigtig god indtjening.

Vh Kevin H

Tilmeldt 6. Jun 10
Skrevet kl. 00:51

Mener man får 10% af salget på taletid

og 8% på tips og lotto, men ikke hæng mig op på det ! :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 08:00

Kevin Henningsen:
8% på tips og lotto, men ikke hæng mig op på det ! :)

Det er korrekt... Men omsætningen er jo også som regel kæmpe stor på Lotto - nu gælder det ikke for alle forhandlere, men jeg har hørt om omsætning i størrelsesordenen 200.000 - 300.000 om ugen på Danske Spil alene fra flere forhandlere, der ligger i velbesøgte indkøbscentre. Så selvom avancen er relativt lav på Lotto kan man altså godt tjene en pæn skilling på det ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:43

Hej,

Nu har jeg ikke læst, hvad andre brugere har skrevet til dig - så måske har I allerede været inde på noget lignende. Jeg læste dog denne artikelen "Vi drikker kaffe som aldrig før" på DR i morges: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/06/10/003204.htm

Nu er dit bruernavn aalborgdk, og derfor har jeg en formodning om, at din kiosk skal ligge i Aalborg? Jeg er oprindeligt fra Aalborg, men har boet i Århus i 3½ år. For ½ år siden flyttede jeg hjem til Aalborg igen. Jeg har tidligere tænkt på, at der i Aalborg midtby ikke er nær så mange steder man kan købe en "coffee to go" m.m., som der f.eks. er i Århus midtby. Der kan man købe kaffe for hver 10m. Specielt når du bevæger dig ned mod banegården. Nu ved jeg ikke, hvor din kiosk ligger (?), men lidt afhængig af beliggenhed, kunne det måske være en ekstra indtægtskilde?

Mvh. Dennis

Tilmeldt 6. Jun 10
Skrevet kl. 12:16

det passer nok meget godt, de tilbyder jo alt. og i så fald, tænk hvad omsætningen så ikke var da der var 90 millioner i superpuljen ;) der spillede alle!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)