Jeg har set at der er ekstremt mange kiosker i København, der har spillemaskiner stående. Jeg tror en del af dem tjener mere på dette, end på salg af varer.
Så det må være en oplagt mulighed. Og så selvfølgelig tips og lotto, hvis du ikke har det.
Ellers er jeg ikke så meget inde i branchen, så jeg ved ikke hvad der rykker.
Min lokale kiosk har også en postafdeling. Bake-off morgenbrød, hvis der ikke er en bager i nærheden. Vaskekort til de lokale boligforeninger. DK4 bingoplader. Internet hotspot. Sexbio. Playstation spil bytte ordning, kom med 2 - få 1 nyt brugt spil.
Min lokale kiosk har også en postafdeling. Bake-off morgenbrød, hvis der ikke er en bager i nærheden. Vaskekort til de lokale boligforeninger. DK4 bingoplader. Internet hotspot. Sexbio. Playstation spil bytte ordning, kom med 2 - få 1 nyt brugt spil.
Hold da kæft, det er jo nærmest mere end man kan klare i et helt indkøbscenter?
Hold da kæft, det er jo nærmest mere end man kan klare i et helt indkøbscenter?
Jeg kan godt se at svaret kan misforstås. Min lokale kiosk har postafdeling, de andre ting er bare forslag :)
mersalg, mersalg, mersalg! Få kunden til at købe 2 eller 3 produkter i stedet for kun 1. Kør specialtilbud de dage, hvor der ikke er så meget gang i den - se fx happy tirsdag på maccen. Hvis kiosken ligger alene i et lokalområde, så få lavet relationer til en bunke kunder. Få lavet nogle konkurrencer/events :D. Udnyt at du er en lille købmand, imodsætning til et stort supermarked, hvor du kan snakke med dine kunder!
Det var lige en hurtig brainstorm. Jeg skal nok komme tilbage, hvis jeg kommer i tanke om noget mere :-)