De skal jo heller ikke agere rekruteringspersonale. De skal bare vidersende en mail ud på studiets interne postliste, så den kommer ud til alle de studerende. Det burde ikke været noget problem at få dem til - det er jo også i deres interesse, at deres medstuderende bliver gjort opmærksomme på et fedt studiejob. Jeg har ihvertfald aldrig hørt om en studievejleder eller studiesekretær, der ikke ville vidersende et relevant jobopslag på den interne mailinglisten. Har I i øvrigt prøvet DTU? Når nu I ligger i Lyngby er det vel oplagt at hive fat i dem.... |
Som jeg selv skrev -> tak for forslaget. Det har vi helt sikkert tænkt os at forsøge os med. :o)
Ja, vi har også fat i DTU. Vi synes dog ikke at vores første "runde" ved DTU gav den store respons, så jeg tror at vi forsøger os igen. Det nye projekt kommer ikke til at have hjemme i lyngby, så DTU's placering er dog mindre vigtig. Hovedsagen er at vedkommende vi søger skal være bosiddende er i nogenlunde afstand til københavn, ligesom studerende ved ITU, CBS, DTU og andre steder hvor vi har søgt må forventes at være det.