Hej Aminoer. Jeg ved der findes flere Magento genier herinde, så kom frit frem. Jeg har en magento shop hvor jeg skal gøre det muligt at man kan bruge en kupon kode hvor man får kr. 100,- at handle for samt fri fragt ved første bestilling. Desuden skal kunderne med disse kuponer samles i en bestemt kundegruppe, så jeg kan følge op på dem for at se om de kommer igen o.l. Skal de evt. flyttes til en "alm" handlende kundegruppe efterfølgende så de ikke står som førstegangs købere mere eller hvordan? Hvordan sætter man det op, eller hvilket modul skal man have for at det kan virke?
Jeg ser frem til at høre fra jer Magento eksperter - Hurtigst muligt. Mvh. Jesper Jakobsen |
Jesper Jakobsen:Hej Aminoer.
Jeg ved der findes flere Magento genier herinde, så kom frit frem.
Jeg har en magento shop hvor jeg skal gøre det muligt at man kan bruge en kupon kode hvor man får kr. 100,- at handle for samt fri fragt ved første bestilling.
Desuden skal kunderne med disse kuponer samles i en bestemt kundegruppe, så jeg kan følge op på dem for at se om de kommer igen o.l.
Skal de evt. flyttes til en "alm" handlende kundegruppe efterfølgende så de ikke står som førstegangs købere mere eller hvordan?
Hvordan sætter man det op, eller hvilket modul skal man have for at det kan virke?
Jeg ser frem til at høre fra jer Magento eksperter - Hurtigst muligt.
Mvh. Jesper Jakobsen
Det skulle da ikke være noget problem at klare i en standard magento.
-Har du kigget på price-rules ?
Der kan du både oprette kupon-koden, give 100 kr rabat og fri fragt, blot med en enkelt regel.
">Denne video kan måske hjælpe dig lidt på vej
God vind med shoppen!