Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messer - Hvor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer.

Jeg sidder med den lille idé at jeg rigtig gerne vil ud på forskellige små lokale messer i løbet af sommeren og efteråret, men jeg har ikke kunnet finde nogle i min søgning på google. Det eneste google fortæller mig er om de kæmpe messer der er rundt omkring og som koster spidsen af en jetjager. Det er ikke sådanne messer jeg søger. Jeg er meget ny i mit fag og har derfor ikke en formue og smide efter det her. Måske er det mig der ikke lige har øjnene med mig, men jeg tænkte på om der var nogle af jer der havde kendskab til nogle messer i nord-/midtjylland?

Jeg har hørt en del om at der er nogle små messer rundt omkring i forskellige forsamlingshuse, og de ville være det helt optimale for mig.

Jeg sælger forskellige plejeprodukter og tøj.

Er der nogle der kan hjælpe mig?

Med venlig hilsen

Bianca Strunge

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 03:36

Hej Bianca.

Prøv at søg på kultunaut.dk, der kan man søge messer.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:18

Jeg har været inde og kigge rundt på den side du forslog, men der er ikke rigtig noget lige pt.

Er der mon andre der kan hjælpe mig?

Det er sommer i Danmark og det vrimler med messer rundt omkring og jeg kan ikke finde dem...Tongue Tied

Google er ikke min ven mereBroken Heart

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:24

Hvis du vil overveje at tage på markeder så tjek markedsbogen.dk den dækker rimelig godt hvad der er, og den viser lidt om hvor mange kræmmere/udstillere samt besøgstallene..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)