Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betyder hjemmeside navnet noget mht. SEO?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen alle sammen :)

:o) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:09
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:42

Det SEO-Noob overser, selvom jeg har skrevet det i en anden tråd, hvor vi også diskurterede dette emne, at der er lavet undersøgelser, der viser, at folk klikker på de links hvor domænenavnet har relevans til det søgte.

Hvis du f.eks. når du søger efter "tjen penge online" får følgende søgeresultat: (fiktiv resultat)

1. www.blogspot.com/tjen-penge-online

...

...

4. www.tjenpengeonline.dk

Hvilken en ville du selv klikke på?

Kommer snart...

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:57

tænkstort:

Det SEO-Noob overser, selvom jeg har skrevet det i en anden tråd, hvor vi også diskurterede dette emne, at der er lavet undersøgelser, der viser, at folk klikker på de links hvor domænenavnet har relevans til det søgte.

Hvis du f.eks. når du søger efter "tjen penge online" får følgende søgeresultat: (fiktiv resultat)

1. www.blogspot.com/tjen-penge-online

...

...

4. www.tjenpengeonline.dk

Hvilken en ville du selv klikke på?

Det er et rigtig dårligt eksempel og det er et rigtig dårligt argument.

Jeg er sikker på at både title og description har langt større effekt på hvad folk vælger frem for selve urlen.

Hvis vi endelig skal synke til dette efter min mening urealistiske parameter så kan du jo se på disse to urls og vælge hvilken en du finder mest seriøs.

tjen-penge-online-nu.dk

eller

kontantguru.dk/tjenpenge

Ud over at det virker meget mere seriøst så har du også muligheden for at skrive om andre ting og stadigvæk have en flot og troværdig url.

kontantguru.dk er iøvrigt ledigt.

Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:31

seo noob:
Jeg er sikker på at både title og description har langt større effekt på hvad folk vælger frem for selve urlen.

Kors.... ikke igen.....:( Blev vi ikke enige om at domænet kunne have en betydning, men man kan ikke pege én parameter ud og se "dette er guldet".....Ja.. ankerteksten har en betydning.... ja selve teksten på siden har en betydning... ja... backlinks har en betydning..... ja... intern linkbuilding har en betydning.... ja... h1 og h2 har en betydning...

Kombinerer man alle disse ting, så har man en stærk seo... piller man én ud, så er det også ok... 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)