Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeord

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg anvender - som alle andre - Google adwords... Hvis f.eks. jeg skriver følgende som søgeord på en linje i adwords:

Casio g-shock

Altså to ord... Giver det mig så kun en visning, hvis en søger på begge ord samtidig, eller vil det også give mig visninger, hvis der kun bliver søgt på "Casio" eller "g-shock" alene??

Mvh

Henrik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:20
Søgemaskinerne vil behandle søgningen efter deres algoritme.

Generelt vil det være sodan at du først for de resultater hvor begge ord forekommer og senere de resultater hvor det ene eller det andet kommer. Rækkefølgen vil være et resultat af sidernes værdi i den enkelts søgemaskine samt den vægtning det enkelte søgeord har på den side der vises. Søgemaskinerne vil førsøge at præsenterer siderne i relevans orden med de mest relevante, dem hvor begge ord forekommer, først og de andre harefter

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:40
Kim, han snakker om AdWords - ikke de organiske resultater :)

Det kommer an på hvordan du matcher dine søgeord. Hvis du skriver dem uden "" kan du blive vist på både det ene, det andet, begge ord + (og det glemmer mange!) de udvidelser af dine ord som Google finder relevante! F.eks. udvider Goole ofte generiske ord til bestemte virksomheders varemærker. Tidligereer "lån" f.eks. blevet udvidet til "Ikano", hvilket har givet mange problemer, for det kan Ikana, meget naturlit, ikke lide.

Så, jeg vil klart anbefale at du benytter "" til at matche dine søgeord, så undgår du de problemer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:52
Dammmm. Det er godt du er vogen Mikkel

Jeg skal til atgøre noget mere ved de Adwords, det er ikke noget jeg har beskæftiget mig meget med.

Tak for klarificeringen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)