Jeg har en kunder hvor vi netop er ved at være færdig med hans side, han skulle selv have stillet med tekst indholdet men han er ikke blevet færdig med det og har ikke tid, så han spurgte mig om jeg måske kunne finde en der ville lave det for ham eller om jeg selv ville.
Jeg er selv ordblind (siger de kloge tror ikke selv på det), og tror ikke nogle af mine kollegaere har tid og lyst så tænkte at det her nok var det bedste sted at prøve, men det her er ikke noget jeg selv har fortjenste på derfor vil jeg bare finde den rigtige (det er næsten helt sikkert den billigste eheh ) og sætte ham i kontakt med vedkommede. Siden er ikke færdig derfor vil jeg ikke linke til den i et offenligt forum men PM mig hvis du er intressret så skal jeg nok sende et link.
Det er en lille opgave men jeg vil helst ikke begynde at gætte på hvor meget tekst der skal laves men tror det kan ses ud fra det link i vil modtage hvis i PM'er mig.
Med venlig hilsen.
Emil Frydendal
www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så længe det er på nettet laver vi det.
Jeg har ikke vanvittig erfaring med tekstskrivning, men vil da godt give det et forsøg.
Har sidste eksamen imorgen, går på handelshøjskolen og både læser og skriver dansk uden problemer.
Mht. pris så kan vi sikkert finde ud af noget, jeg har ingen erfaring så forventer ikke det store, tilgengæld kan jeg færdiggøre det lynhurtigt da jeg ikke har andre opgaver ;)
- Så smid da lige en pb hvis det kunne være noget.
Mvh.
Martin
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Hvis du vil levere noget som du kan stå inde for, har jeg en rigtig dygtig (universitetsuddannet) freelancer som jeg tidligere har benyttet. Han er nok ikke billigere end en 20årig, men hans priser er rimelig og kvaliteten er fantastisk.
Send mig en pm, hvis prisniveauet ikke er eneste parameter.