Hvis der er nogen af jer der har jeres domæne/email hos gigahost.dk - gider i så ikke lige sende en mail til michael@grovemedia.dk ? Jeg har problemer med at modtage mails fra gigahost servere åbenbart.
Har du en fornemmelse af, at de ryger i spam filteret, eller får afsenderne mails tilbage i hovedet fra din mail host?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
John, jeg har ikke hørt at de skulle have fået dem tilbage i hovedet. og jeg kan heller ikke se dem i "uønsket post".
Baggrunden for dette problem er at jeg har mit domæne grovemedia.dk hos unoeuro, mens det gamle domæne (skalspc.dk) er hos Gigahost.dk. Når jeg så viderestiller mails fra gigahost til unoeuro går det galt.
Hvis jeg viderestiller til eks. hotmail eller gmail, er der ingen problemer. Jeg har ligeledes en samarbejdspartner der ikke kan sende mig mails, og han er hostet ved gigahost. det er godt nok en langhåret affære det her.
Men jeg går ud fra det er gigahost.dk der ikke sender mails videre til unoeuro.dk.
Har du forsøgt at kontakte gigahost.dk og spørge dem om fejlen ? Ja jeg ved godt deres support ikke er jordens bedste, eller hurtigste. Men det er vel et forsøg værd.
Har du forsøgt at kontakte gigahost.dk og spørge dem om fejlen ? Ja jeg ved godt deres support ikke er jordens bedste, eller hurtigste. Men det er vel et forsøg værd.
Mvh
Lad os håbe, at kontakten til Gigahost.dk er etableret, nu hvor det er mere end to uger siden, at Michael manglede deres mail adresse.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er faktisk lidt "sjovt" - jeg har netop i dag, modtaget svar på den supportmail jeg sendte for 2 uger siden. Jeg er glad for jeg flyttede domænet :)
Baggrunden for dette problem er at jeg har mit domæne grovemedia.dk hos unoeuro, mens det gamle domæne (skalspc.dk) er hos Gigahost.dk. Når jeg så viderestiller mails fra gigahost til unoeuro går det galt.
Hvis jeg viderestiller til eks. hotmail eller gmail, er der ingen problemer. Jeg har ligeledes en samarbejdspartner der ikke kan sende mig mails, og han er hostet ved gigahost. det er godt nok en langhåret affære det her.
Har grovemedia.dk lagt hos Gigahost før? I så fald har de sikkert ikke fået slettet dig korrekt, og når du så forsøger at sende til grovemedia.dk fra en mailkonti på samme server som grovemedia.dk lå på før, vil serveren tro at der er tale om en intern e-mailkonto på samme server.
Det kunne det godt have været, men domænet grovemedia.dk har aldrig lagt hos dem. Men jeg har som sagt flyttet det gamle domæne til Unoeuro.com - og nu spiller det bare :)