Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for Jule-logo

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er bare glad for det skrabede design på d0t, der slipper jeg for julestjerner, julemænd og musik!

Så hold I bare jeres julehelvede over på hovedsiden

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:27
NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!..............

OH MY GAWD....!!  Ikke julemusik... Spar os.....Vil du ikke nok.... Musik hører bare ikke hjemme på en hjemmeside (heller ikke julemusik)

Nu skal du heller ikke begynde at sætte blinkende julelys rund i kanten..... (bare et tip - he he)

Glædelig Jul allesammen....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:50
Så er der sørme også kommet en juleting i toppen og hvem ved hvornår det stopper? ;-)
Power til julen!!!

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 14:04
Siden du er så glad for jul, så får du lige min ønskeliste! Fra dig Martin ønsker jeg mig en udgave af E-Pusher..
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:09
Martin hvis du ikke vil levere sneen, gør jeg det selv.

Jeg har hermed klisteret snefnug på skærmen

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:15
Dato: 01-12-2006 13:50:19
Forfatter: Martin Thorborg
Så er der sørme også kommet en juleting i toppen og hvem ved hvornår det stopper? ;-)
Power til julen!!!
Dbh Martin

Lovgivning burde forbyde dette. Lovgivning! Hvor er de ansvarlige politikerer henne når man har behov for dem?
Og blot til info Martin. Jeg holder dig direkte ansvarlig hvis du putter julemusik på Amino og jeg i vanvare kommer til at smide mine højtalere ud af vinduet og nogen eller noget kommer til skade!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:59
I går kørte jeg i taxa med en chauffør, der havde arbejdet hos BR-legetøj, men som måtte holde op pga. julefobi. Han fortalte om hvordan han i løbet af december måned reelt blev mere og mere sindsyg af at høre "Per i Nisseland" sat på repaet, gå med blinkende nissehue og høre på forvirrede bedsteforældre, der ikke kan forstå deres børnebørns ønskelister - og ikke mindst alle de pisseirriterende BØRN - hvorefter han så indså, at han nok hellere måtte finde et andet job. 

Imens han fortalte kørte han hurtigere og hurtigere med vilde øjne og nærmest fråde om munden, så da vi på et tidspunkt kørte 160 på Lyngbyvejen måtte jeg lige minde ham om, at nu arbejdede han altså som taxachauffør der skal køre pænt, for hvis vi kørte galt, så vil det eneste job vi vil kunne få bagefter er som mekanisk nisse. Tilsidst ønskede jeg ham selvfølgelig en rigtig glædelig jul :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:31
God jul alle sammen :-)

Qtag.dk skal nok komme op inden længe ;-)

// Jesper Skov

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)