Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb i USA

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fundet den fedeste ting på nettet som jeg selvfølgelig gerne vil købe.

Det drejer sig om et HD Kamera som ikke fåes i Europa. Jeg betaler gerne fragt + told via ShopUSA.dk

Men problemet ligger i at de ikke godtager mit VISA kort fordi det ikke er fra USA/Canada.

De tager desværre ikke imod wire transfer selvom jeg har plaget deres kundeservice en smule.

Jeg har prøvet 2 forskellige visa kort.

Har i prøvet noget lignende og hvad gør man? :)

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smith,

Find en anden shop Smile

Lidt ment som en joke, men det er nok den letteste løsning. Amerikanerne er super firkantede, når det gælder den slags regler. Hovedgrunden til, at de ikke godtager dit Visa er sandsynligvis, at det er et debit-kort og ikke et kredit-kort som f.eks. Mastercard.

Jeg har oplevet det samme, da jeg stod i en fysisk  butik i Orlando med en indkøbsvogn fuld af varer Skype-Crying

Hvis du kender nogen med et Mastercard kan du prøve at se om ikke det kan godtages.

Mvh.

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Finder en anden butik at købe varen i (eBay.com evt.)

Flytter til USA/Canada

Får en eller anden støder, der bor i USA/Canada, til at købe det og vidersende det til dig (en støder man kender vil nok være mest fornuftige, at satse på)

Venter til produktet kommer til EU

Finder et andet produkt, der er til at få i EU p.t.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Well -

Jeg kan ikke finde andre store´,s drejer sig om theflip slide hd og den er lavet med design på.

Jeg kan derfor ikke købe den i europa og en tur til USA er måske lige overdrevet nok. Er der ikke andre muligheder?

Rasmus - proxy hvordan det? Kan ikke lige se andet end 30 stores som er predifined. ?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith:
Rasmus - proxy hvordan det? Kan ikke lige se andet end 30 stores som er predifined. ?

De laver en us adresse til dig og får sendt varene dertil. Herefter sender de varene til dig. Selv måtte jeg vente mange måneder på at Flip Mino HD (den nye 8gb model) kom i engelske amazon (den var flere måneder før i amazon.com). Jeg har ikke selv prøvet shopusa, så jeg er ikke klar over om de også kan løse visa problement.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen US adressen er ingen problem. Problemet liggeri mit VISA er dansk. Det er fandme træls. For man kan jo netop ikke købe det andre steder  :(

Er du glad for din Flip ellers? :)

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith:

Jamen US adressen er ingen problem. Problemet liggeri mit VISA er dansk. Det er fandme træls. For man kan jo netop ikke købe det andre steder  :(

Er du glad for din Flip ellers? :)

 

Den er super lækker og let at have med overalt. Det eneste jeg mangler er mulighed for ekstern mikrofon, jeg havde tænkt mig at video blogge lidt, og her kunne det være super fedt med mulighed for en ekstern mikrofon.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt :D

Jeg vil fandme også bare ha fat i sådane en Slide HD, kvaliteten er for vild.

Det kan altså ikke passe at det skal være sådan med VISA :(

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, det er et voksende problem med VISA Crying

Som sagt: prøv med et Mastercard eller et andet ægte credit-card.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)