Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på det sidste syslet lidt med, at lære at designe og opsætte gode CMS baserede hjemmesider.

Jeg er nået dertil, hvor jeg mangler nogle projekter at gå igang med (med andre ord kunder). Så hvis du sidder derude med en lille/mellemstor virksomhed, eller som privat og mangler en hjemmeside for at få et budskab ud. Er jeg helt sikker på at jeg kan være behjælpelig.

Jeg har endnu ikke dygtiggjort mig i salgshjemmesider, det vil sige "webshops". Så der kan jeg ikke hjælpe, men mere eller mindre alt andet, burde kunne lade sig gøre ;)

Da jeg stadig er forholdsvis grøn, vil prisen være yderst favorabel. For en hjemmeside, uden for mange forskellige krumspring, vil der være tale om en pris omkring kr. 500-1000.

Ønsker man diverse specialting på siden, som kræver megen tid, aftales pris individuelt, så vi er enige før opgaven påbegyndes.

Der vil, i forbindelse med bestilling af en opgave, være et depositum på kr. 250,-. 

Fremvisning af eksempler på hjemmesider kan gives, henvend dig blot på mail adressen nedenfor. 

Ring, sms eller skriv en e-mail - hvis ovenstående har interesse.

Hilsen

Karsten

mail: kk@clipsiden.dk

tlf. 51 84 60 41

p.s. det er selvfølgelig en forudsætning, at du allerede har et domæne og en host. Der skal desuden være mulighed for opsætning af mySQL database og php.

Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:20

KKEsb:
Fremvisning af eksempler på hjemmesider kan gives, henvend dig blot på mail adressen nedenfor

Fremsend gerne til strunge_nielsen@hotmail.com

Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:46

Sendt..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)