Ingen linieskift i mine indlæg
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Når jeg laver indlæg til en debat bliver mine linieskift ikke vist. Det ser ret så rodet ud :-).
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
René
Skrevet
06-06-2010 kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Casper Jeg døjede selv på et tidspunkt, men fandt frem til løsningen. Hold Shift inde mens du trykker Enter, det skulle gøre tricket.
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Hej Rene
Det er forsøgt i dette indlæg... Et enter-tryk burde give et nyt afsnit, og et shift+enter en ny linie, i samme afsnit?
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Faktisk, kan jeg se... så har er mit input felt helt standard uden panelet til at formatere teksten med: jj
http://google .com
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
jjdds hhddssdsds
alert('amino ');
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
06-06-2010 kl. 17:49
Svar
jeg tror faktisk bare du skal genstarte din computer eller din browser?
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Tja... det virker mere som et eller andet der slået fra, da jeg netop mangler den "gamle" WYSIWYG-editor.
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Prøv at gå ind i dine indstillinger, der kan du bestemme om du vil bruge wysiwyg :-) Dbh Martin
Svar
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Prøv at gå ind i dine indstillinger, der kan du bestemme om du vil bruge wysiwyg :-) Dbh Martin
Jeg tror bare ikke Casper vil indrømme at han foretrækker at skrive det hele selv i html , men det går i kage for ham :P
Svar
Tilmeldt 5. Dec 06
Nicolai
Fra
Skrevet
08-06-2010 kl. 17:53
Svar
Burde linieskift ikke automatisk blive til <br />, hvis man har slået editoren fra? :)
Svar