Haha, jeg har på æresord ikke pillet i indstilingerne for WYSIWYG. Men anyway, så er alt ved det gamle nu. Tak for hjælpen.
Hvis du vidste, hvor mange gange en erfaren supporter har hørt sætningen "jamen.. jeg har ikke pillet ved noget", lige inden vedkommende fjerner virus, genetablerer systemindstillinger eller formaterer og reinstallerer brugerens computer..
Så nej da, Casper.. Selvfølgelig har du ikke pillet ved noget. Den gjorde det helt af sig selv..
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nu har jeg selv arbejdet som IT konsulent i et par år, så det kender jeg alt til :-)! Det må være en fejl i nogle bit på ledningerne pga. soludbrud, eller et andet... bare ikke mig!
Det er typisk computere, fornylig blev jeg beskyldt for at have glemt at slukke en computer - Men nej, jeg havde da selvfølgelig slukket den. Computeren havde jo bare tændt sig selv
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn