Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen linieskift i mine indlæg

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, jeg har på æresord ikke pillet i indstilingerne for WYSIWYG. Men anyway, så er alt ved det gamle nu. Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:23

Casper, IOOS Internet:
Haha, jeg har på æresord ikke pillet i indstilingerne for WYSIWYG. Men anyway, så er alt ved det gamle nu. Tak for hjælpen.

Hvis du vidste, hvor mange gange en erfaren supporter har hørt sætningen "jamen.. jeg har ikke pillet ved noget", lige inden vedkommende fjerner virus, genetablerer systemindstillinger eller formaterer og reinstallerer brugerens computer.. Skype-Smile

Så nej da, Casper.. Selvfølgelig har du ikke pillet ved noget. Den gjorde det helt af sig selv.. Skype-Wink

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg selv arbejdet som IT konsulent i et par år, så det kender jeg alt til :-)! Det må være en fejl i nogle bit på ledningerne pga. soludbrud, eller et andet... bare ikke mig!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:34

Det er typisk computere, fornylig blev jeg beskyldt for at have glemt at slukke en computer - Men nej, jeg havde da selvfølgelig slukket den. Computeren havde jo bare tændt sig selv Stick out tongue

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:37

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)