Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en ansøgning som grafiker indeholde??..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Jeg er studerende og arbejder pt. som grafisk konsulent på freelance basis, igennem mit firma Fraende Media.

Jeg har dog lidt interesse i at prøve at komme ind og se om jeg kan få noget arbejde hos et reakleme bureau her i vejle, da jeg tror det vil kunne give nogle rigtig gode erhvervserfaringer, og nogle spændende udfordringer.

Dog er jeg en smule i tvivl om hvordan jeg burde gribe en sådanne ansøgning an. Det er jo som sagt en uopfordret ansøgning. Jeg er en del imod det med en helt alm. ansøgning, da jeg mener den virker en smule for kedelig.
Selvfølgelig skal den indeholde alt det med hvad man tidligere har lavet og en smule om en selv og sådan. Og i dette tilfælde, skal der nok også et par fremførte referencer med i .

Her er ligesom hvad jeg har tænkt mig at gøre, udover det man sådan skriver som standart.

Ligge omkring 10 grafisk referencer i.
Af disse 10, bliver de 4 af dem nogle jeg har fremstillet for kunder, for ligesom at vise, at jeg kan tilpasse mig folks ønsker.
Derudover ligger jeg 6 grafiske ting (logoer, brochurer, hjemmesider, ect.) i, som jeg laver udelukkende til disse ansøgninger, for ligesom at vise mine kompetencer bedst muligt.

Jeg forestiller mig at lave min ansøgning ligesom sådan en præsentations brochurer. Eller. Jeg regner med at lave ligesom en "mappe" i A3, hvor jeg så kan smide de forskellige sider ind i.
Bare så ansøgningen ligesom vækker opsigt så snart de ser den, og så det ikke er en man sådan lige glemmer igen.

Derudover har jeg tænkt på at lave en CD, hvorpå jeg også ligger min ansøgning, bare bygget op ligesom en hjemmeside, så de også lidt kan se hvad jeg kan der på det område, ''live''. :).