|
Hej Fraende Media Jeg har selv været DTP. elev hos Stærk i Vejle....for resten et fedt sted at være. Dengang søgte de selv efter en elev og jeg valgte at "kigge ind" med et lille brev, sammenrullet med et pink bånd og en sut :-) da de søgte en "MACsitter". I brevet skrev jeg...kan ikke huske det ordret men noget i retning af ”at jeg ville møde på mandag morgen” *SSS* Jeg valgte også at være lidt fræk, så sagde til den søde dame i reception at jeg lige skulle talt med Torben…….ok han sidde oppe på 2.sal ……..fedt, jeg løb op og ventede uden for hans glas kontor (da han og Steen Stærk sad og snakkede sammen) Torben ser mig og kaldte mig ind….jeg ville såmænd bare give dig denne og så må i ellers have en rigtig god weekend J Man hvor var jeg ved at sk… grønne grise, når men Torben sagde ”Vent, hva er dette?? Jeg smilede og han læset og smilede…..ok så ses vi jo….. og jeg fik jobbet!!! Det jeg ville sige, var at jeg brugte en ret fræk og anderledes måde og det virkede – i hver fald hos Stærk Og jeg vil heller end gerne hjælp med info hvis jeg kan. Mvh. Isabel |
Bliv gratis medlem