Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har lidt i tankerne at lave en lille hygge webshop hvor der skal sælges tasker solbriller og lidt tøj er der nogle der kan fortælle mig hvor og hvordan jeg gør det billigst jeg ved godt i kommer med kommentarer om at en webshop ikke skal være billig og alt det, men det er mest bare for hygge i starten og gider ikke ofre så mange penge lige nu og her, så det skal væres så billigt som muligt har et .info domæne hos godaddy men bestiller et nyt .dk domæne og hosting. håber der nogle der kan svarer på det  :) tak

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:04

Hvis det bare skal være så'n lidt hygge-salg.... Så skulle du overveje eBay, QXL, DBA og andre auktions/markedssites.... Det vil under alle omstændigheder være det billigste og så har de sites jo allerede en masse kunder....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:07

Hejsa,

Hos tj-web.dk kommer du i gang for under 500 kr.

Han har eks. lavet vores parti-salg.dk

Kontakt ham, han er en meget seriøs mand.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Tilmeldt 17. Nov 09
Skrevet kl. 11:20

Tak for svarene jeg har kontaktet tj-web.dk og venter på et tilbage svar har taget nogle dage nu og jeg har siddet og leget med shoppinnet men enden er den bare nede idag eller også er den lukket helt ned, jeg tror også jeg vælger at købe noget hos tj-web.dk da webshoppen er meget pæn til den pris .

Qxl kunne være en mulighed men bestemt ik ebay jeg fik solgt tre ting og fik good feedback og tjente omkring 50 $ ialt på de tre ting  i profit og dagen efter skulle jeg lige pludselig faxe alle mulige dokumenter til ebay.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:49

zanion:
dagen efter skulle jeg lige pludselig faxe alle mulige dokumenter til ebay.

Det lyder mystisk.... Hvorfor skulle du det?

Men hvorom alting er.... På de forskellige etablerede sites har du jo som sagt adgang til en masse kunder.... Laver du din egen butik skal du selv stå for at lede trafikken hen til din butik. Det kan du så også sagtens gøre billigt.... Men hvis det vitterligt bare er et hygge-projekt, så synes jeg bestemt du skulle overveje bare at sælge igennem de kanaler....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:10

Hej jeg har firma i Kina og er ved at undersøge mulighederne for at sælge tasker og andre ting, jeg kan skaffe produkterne i væsentlig mindre antal end normalt - ideelt til opstart. 

Problemet er kun at  salgs materialet ikke er så godt, det betyder at vi/du skal selv tage billeder af produkterne eller få fotos lavet i Kina - Inden køb får vi selvfølgelig nogle prøver hjem til vurdering - Det jeg mener er at hvis du beder om prislister og brochurer, så må jeg melde pas og bede om et musik spørgsmål. 

Hvis du er interneserret så drop mig en PM 

Tilmeldt 17. Nov 09
Skrevet kl. 12:17

Hej jeg har selv kigget på en del fra det kinesiske marked og vil da gerne hører lidt meget om det

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:49

Henrik:

Hej jeg har lidt i tankerne at lave en lille hygge webshop hvor der skal sælges tasker solbriller og lidt tøj er der nogle der kan fortælle mig hvor og hvordan jeg gør det billigst jeg ved godt i kommer med kommentarer om at en webshop ikke skal være billig og alt det, men det er mest bare for hygge i starten og gider ikke ofre så mange penge lige nu og her, så det skal væres så billigt som muligt har et .info domæne hos godaddy men bestiller et nyt .dk domæne og hosting. håber der nogle der kan svarer på det  :) tak

Hvis du ikke er teknisk anlagt og er æstetisk hæmmet kunne det nok godt betale sig at betale så'n nogen som os for at lave den.

Jeg har efterhånden set rigtig mange sider hvor iværksætteren selv har siddet og lavet noget, og oftest ligner det også derefter. Vi tager selv 9.995,- for en køreklar shop. Selve systemet vi bruger er dog gratis og kan downloades her: http://www.magentocommerce.com/. Dvs. hvis du selv kan lave design og sætte det op osv, ja så koster det ikke meget at komme igang - om end du stadig skal betale for hosting og betalingsgateway (så du kan modtage fx dankort).

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)