- faktisk kunne du jo hyre nogle aminoer til at sparke diskussionerne i gang mod passende betaling. Det behøver ikke være dyrt, hvis du kan acceptere, at vi putter det ind imellem vores andre opgaver. mvh Hans |
En bemærkning ønskes
Ja, men jeg var lige ude og lægge noget nyt i vaskemaskinen - jeg beklager det sene svar ![]() mvh Hans |
Hej Thomas, Jeg bruger I.E. 7.0 og her ser siden lidt underlig ud. Er det meningen at det orange modul yderste højre hjørne skal gå op igennem topmenuen (og helt op til toppen)? Der er heller ingen overskrift til modulet, hvor man kan tilmelde sig nyhedsbrevet, men det er nok grundet førnævnte problem. Derudover er det samme modul forskudt et par pixel horisontalt i forhold til dem nedenunder, hvor der kun pt. er overskrifter ("Konkurrencer" og "Gratis spil"). Forbrugerrådet udsender jævnligt nyhedsbreve med deres egne pressemeddelelser m.m. Vil foreslå jer at tilmelde jer det og få de nyheder med på jeres side (i versioneringer/resumeer), så I får noget mere informativt indhold. Det er en forholdsvis letkøbt måde at få kvalitativt indhold ind, der lidt kan opveje det kommercielle (reklamerne). |
Hej Lasse, ja det er meningen at den orange skal gå hele vejen op og ja der mangler en overskrift på tilmeld nyhedsbrev modulet... Men virker menuen i toppen hos dig i IE 7 ? Det med forbrugerrådet lyder som en god ide som jeg self. vil se nærnere på! // Thomas |