Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du efter nye kunder eller outsourcing i Asien, så kig med her!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

KLN Consult tilbyder et rigtigt godt tilbud til dem, som er interesseret i at søge efter nye kunder eller outsourcing i Asien (Primært Vietnam og Kina). 

KLN Consult består af en gruppe konsulenter, som har et godt kendskab til det asiatiske marked og interessenter. Vi har oprettet kontakter til mange forskellige virksomheder derovre, hvilket betyder at vi netop kan finde den rette kunde til dig, alt efter dine behov. 

Det eneste du skal gøre er, at fortælle os hvad det er du beskæftiger dig med, og hvilke typer kunder eller outsourcing du søger efter, hvis det har noget relevans, så sørger vi for resten. Det er både nemt, effektivt og overskueligt for dig, og det bedste er, at du først betaler, når vi har skaffet en kunde til dig, som du er tilfreds med!

Hvis du er interesseret i dette tilbud, læg venligst et indlæg og vi tager den herfra! Smile

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Adm. direktør.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg ved ikke hvor stor jeres portefolio er med kontakter i Asien, men jeg søger ikke nogen at outsource til men nogen der er interesseret i at outsource til mig. 

Jeg driver en IT-virksomhed i Thailand sammen med 3 partnere og vil derfor høre lidt om hvordan jeres virksomhed fungere og om du evt. har nogen klienter der søger en samarbejdspartner til produktion af alt inden for det online medie.

Kontakt mig gerne pr. mail

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Hvilke brancher har i kontakt til?

Jeg arbejder på at få kontakter til virksomheder, primært i Kina, som er interesseret i anerkendt dansk kunst.

Kan i det?

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brandt.

Vi har kendskab til en bred vifte af brancher i Kina, men jeg kan prøve at finde ud af, om det er noget jeg kan hjælpe med.

Kan du evt. fortælle mig yderligere om, hvad det er for noget dansk kunst du beskæftiger dig med?
Du kan skrive til min mail: kln@klnconsult.dk

Mvh.
Kim Long Nguyen 

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Schmidt:

Hej Kim,

Jeg ved ikke hvor stor jeres portefolio er med kontakter i Asien, men jeg søger ikke nogen at outsource til men nogen der er interesseret i at outsource til mig. 

Jeg driver en IT-virksomhed i Thailand sammen med 3 partnere og vil derfor høre lidt om hvordan jeres virksomhed fungere og om du evt. har nogen klienter der søger en samarbejdspartner til produktion af alt inden for det online medie.

Kontakt mig gerne pr. mail

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Hej Mikkel.

jeg har været inde på din hjemmeside og studeret lidt. Det lyder rigtig spændende, og din hjemmeside er flot bygget op.

Jeg har en del kontakter til flere forskellige brancher i Kina pt. bl.a. IT, men jeg kan selvfølgelig prøve at undersøge, om der er nogle kontakter i Kina eller Vietnam, som gerne vil outsource online medie.

Jeg vil lige skrive en mail til dig i løbet af dagen, om hvordan vores virksomhed fungerer i dybere detaljer, men du kunne evt. starte med at fortælle mig, hvad det er for nogle kunder, du godt kunne tænke dig osv.
Du kan skrive til min mail: kln@klnconsult.dk 

Fortsat god dag.

Mvh.

Kim Long Nguyen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)