Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skjuler man noget for Google uden at pisse Google af? (duplicate content)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO-guruer

Er der nogen der ved om/hvordan man skjuler en del af indholdet på et site, uden man kommer i klinch med Google (og andre søgemaskiner).

Hvis jeg skal præcisere mit spørgsmål, så kan vi forestille os jeg har en tekst, jeg vil bruge på to forskellige sites. I den forbindelse kan jeg jo så bare nægte Google-bot'en adgang til det ene site. Men hvad gør jeg hvis jeg gerne vil have det øvrige indhold indekseret? Her tænker jeg eksempelvis på kommentarer til en given tekst eller øvrige tekster på siden.

I den forbindelse kunne jeg forestille mig man hurtigt kan komme ud i en situation, hvor Google tolker den adfærd som cloaking?

Ja, hvis jeg skal skære helt ind til kernen.... Er det muligt at dele det samme indhold på flere sites, uden at komme i problemer i forhold til bl.a. cloaking og duplicate content?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:25

Fama:
Ja, hvis jeg skal skære helt ind til kernen.... Er det muligt at dele det samme indhold på flere sites, uden at komme i problemer i forhold til bl.a. cloaking og duplicate content?

Nej - er det simple og korrekte svar. Du løber i hvert fald risikoen for at det går galt. :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:34

Mikkel deMib Svendsen:
Nej - er det simple og korrekte svar. Du løber i hvert fald risikoen for at det går galt. :)

Damn.... Du er hurtig :)

Tak for svaret og den hurtige respons....og så i øvrigt: æv....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)