Hej Amino, Jeg er på udkig efter en partner til et nyt online projekt. Lidt om mig selv først, jeg er 23 år og kommer fra Aalborg. Jeg har startet 2 virksomheder indtil videre og det er gået godt. Jeg har en erfaring med salg, SEO, adwords, projektstyring (eks. hjemmesideopbygning). Jeg er en kreativ iværksætter der er god til at komme med nye ideer og tiltag. Jeg søger en partner der ved hvad det vil sige at være iværksætter og brænde for et projekt, en der kan holde dampen oppe, selv i modgang, det at kunne vægte projektet 100%. Partneren skal kunne programmere større webapplikationer og evt. designe (ikke et must), have et godt kendskab til SEO, en god teknisk forståelse for online webapplikationer og hvordan disse drives. Parteren skal være bosiddende i Aalborg, da det klart er det nemmeste. Den ideele partner kan evt. have sit eget en mands webbureau ved siden af et arbejde eller sit studie, men vil hellere drive et online projekt. Partneren må gerne være i 20'erne. Skriv en PB hvis dette indlæg har fanget din interesse. |
Hej Peter,
Jeg tror ikke du har aktiveret muligheden for PB.