Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt elektronisk visitkort (hjemmeside)?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg udgav netop min nye hjemmeside, som ganske enkelt blot lister de projekter og firmaer jeg har kørende.

Er der nogen der kunne tænke sig at tilknytte en kommentar, give noget feedback eller blot hamre hjemmesiden ned med kritik, så er I meget velkomne. :)

Jeg tænker det er det rette sted og de rette folk at spørge, for at vide om visitkortet gør sig godt nok.

Hjemmesiden ligger på http://www.rune-jensen.com/

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:46

Rune Jensen:

Hej Aminoer.

Jeg udgav netop min nye hjemmeside, som ganske enkelt blot lister de projekter og firmaer jeg har kørende.

Er der nogen der kunne tænke sig at tilknytte en kommentar, give noget feedback eller blot hamre hjemmesiden ned med kritik, så er I meget velkomne. :)

Jeg tænker det er det rette sted og de rette folk at spørge, for at vide om visitkortet gør sig godt nok.

Hjemmesiden ligger på http://www.rune-jensen.com/

Jeg må erkende at jeg er forvirret efter at ha besøgt din side.... syntes virkeligt der mangler overblik, det roder for meget rundt til mig :-) . . ved godt det er en kort respons, men der er foder i ovnen :-)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

Ligeså forvirret her... hvad er din involvering i co2neutral-projektet?

Forslag: Lav en forside der består af små kasser, en for hver projekt, og så en casebeskrivelse der dukker sig frem når man klikker på dem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 20:06

Tommy:

Forslag: Lav en forside der består af små kasser, en for hver projekt, og så en casebeskrivelse der dukker sig frem når man klikker på dem.

Det kunne jeg gøre. Jeg er dog ikke meget for at have beskrivelserne på hjemmesiden, i hvert fald ikke andet end de korte beskrivelse der er nu. Vil man vide mere, er det jo nemt nok bare at klikke sig videre.

Ang. CO2 Neutral Website, Så arbejder jeg med det, bl.a. markedsføring, og driver ZipCO2 som er et underprojekt til CO2 neutralisering af Facebookprofiler.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:08

Kan kun melde mig i rækken af forvirrede besøgende... Jeg er ked af at sige det, men det er altså en af de mest forvirrende hjemmesider jeg nogensinde er stødt på.... Jeg aner ikke hvordan jeg skal navigere på sitet...jeg aner ikke hvad budskabet er...

Tommy:

Ja det undrer også mig... Det lugter ærligt talt langt væk af brud på ophavsretten og (ikke mindst) ekstremt dårlig stil....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 20:10

Fama:

Kan kun melde mig i rækken af forvirrede besøgende... Jeg er ked af at sige det, men det er altså en af de mest forvirrende hjemmesider jeg nogensinde er stødt på.... Jeg aner ikke hvordan jeg skal navigere på sitet...jeg aner ikke hvad budskabet er...

Tommy:

Ja det undrer også mig... Det lugter ærligt talt langt væk af brud på ophavsretten og (ikke mindst) ekstremt dårlig stil....

Jamen det går jo godt! :) Der er da nogle ting jeg skal have ændret på siden.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:17

Jeg er også max forvirret her. Rent grafisk har du egentlig en fin grundmodel, men alt indhold og elementer virker temmelig tilfældigt klasket sammen og uden beskrivelser der hjælper på vej.

Prøv at sætte dig ned og tænke lidt over hvad dit primære fokus med hjemmesiden er. Hvad er det vigtigste budskab (evt. lige om dig selv / dit virke), og så hav resten med inddelt for sig selv som "referencer" eller "projekter" som du er med i. Prøv at del det lidt mærere særskilt op, og fremhæv de vigtgiste ting.

For mig at se virker hele sitet i sin nuværende opbygning lidt om diverse affiliate sites eller spam sites som kun har til formål at reklame for 3. parts ting uden decideret indhold til den besøgende på websitet.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:20

Rune Jensen:
Jamen det går jo godt! :) Der er da nogle ting jeg skal have ændret på siden.

Hæ hæ - ja mildt sagt ;)

Hvad med om du smed noget wordpress ind på dit site og arbejdede ud fra det? Ja eller blogger....whatever.... Bare en eller anden form for template der ligesom har vist sit værd.... Eller også få en til at designe dit site for dig....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 20:21

Tak for feedback, men nej tak. Det kan godt være at dette første udkast ikke rammer rigtigt, men jeg føler mig dog alligevel en anelse undervurderet. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 20:21

Tak for feedback.

Selve idéen er sådan set også bare folk skal kunne klikke sig ind på hjemmesiden, for at se hvad jeg har gang i, og så derfra klikke sig videre til de projekter. Så kald det spam eller ej, men det er helt basalt set blot en side med links til projekterne. :)

Men jeg kan forstå at navigationen skal ændres? Altså det med at man scrolle op/ned for at se projekterne.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)