Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER AFFILIATE!!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino-folk!

Jeg, som så mange andre, ønsker virkelig at blive en SUPER AFFILIATE!!

Jeg har gennem det sidste 1½ år undersøgt mulighederne for at tjene penge på nettet, og vil altså nu gøre ALT for at blive SUPER AFFILIATE!

Findes der nogen dansker, der på nogen måde kan blive min personlige træner? Smile

Ved det lyder lidt idiotisk, men der må ske noget for at min drøm som SUPER AFFILIATE kan gå i opfyldelse Big Smile

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 17:38

... findes der evt. nogle gode danske videoer eller e-books på nettet, der lærer én ALT hvad man skal vide om verden for affiliates?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:38

Hvad ligger du i begrebet super affiliate?

Umiddelbart vil jeg sige, at du var kommet rigtig langt, hvis du havde brugt halvandet år på at skrive indhold til forskellige blogs, og indsat AdSense/affiliate annoncer på dem.

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 17:44

Begrebet SUPER AFFILIATE - her mener jeg, at jeg vil blive en succesfuld affiliate, og ikke en, der bare tjener 25-50$ om ugen eller sådan noget.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:46

Hvis du forbinder ordet "Super-Affiliate" med stor volume og en masse penge - så skal du ud og lave en masse vilde media-buys, og få succes med det. Dog en forretning med stor risiko, specielt hvis du ikke har ret meget erfaring. Ellers gør som BZR pænt var inde om.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:48

Hvad er det helt konkret du vil lave?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:51

Fmeister:

Begrebet SUPER AFFILIATE - her mener jeg, at jeg vil blive en succesfuld affiliate, og ikke en, der bare tjener 25-50$ om ugen eller sådan noget.

Dem har vi ikke så mange af i Danmark. Affiliate marketing handler for de fleste om at skabe en passiv indkomst, og størrelsen af den er lidt underordnet, selvom man selvfølgelig helst vil, at den er så stor som mulig.

Enkelte projekter kan skaleres op, så de virkelig har stort potentiale. F.eks. mobiltelefoner.

Modellen er nogenlunde sådan her:

Keyword domæne > Kvalitetsindhold og prissammenligning >  Søgemaskineoptimering > Trafik > Konverteringsoptimering > Vækst og eventuelt salg, når siden når en vis størrelse.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 18:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Får man en kappe når man bliver super affiliate?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:23

Jesper Sølund:

Får man en kappe når man bliver super affiliate?

Yes

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:11

Hvis jeg var dig ville jeg uden tvivl kaste mig over seo og adwords. Det er google der skaffer dig dine kunder og at kunne lave alt arbejdet selv spare dig for rigtig mange penge. Jeg tjener selv over 1000 kroner om dagen udelukkende på affiliate, og jeg kan takke min vide om seo for dette.

Læs alle de seo bøger du kan finde, følg alle de seo blogs du kan finde, læs alle seo indlægamino, lav et lille site hvor du kan teste dine evner. Hav tålmodighed og hæng i.

Det samme gælder adword der også er en videnskab i sig selv.

Jo mere viden du har på disse to områder jo flere penge kan du tjene på affiliate.

Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)