Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter til ny side.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg er igang med at starte en ny side omhandlende skisport. Den er meget snart online, men jeg skal bruge ca. 3 "skribenter" som skal hjælpe mig med at holde siden opdateret.

Tror i det er muligt at finde nogle frivillige? Fordi jeg har ikke økonomi til at give løn. Ogg jeg tror heller ikke det kan betale sig, da jeg ikke sælger noget produkt.

Jeg har skrevet en slags ansøgning som jeg vil ligge ind på forsiden når siden kommer online.

Hvordan ville i finde skribenter?

På forhånd tak

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:51
Jeg ville udføre hele sitet i blogformat, og så på et tidspunkt lave et indlæg med en opfordring til læserne (som jo er ski-interesserede) om at de kan være med til at skrive indlæg hvis de vil. Der findes mange af den slags blogs hvor der er 3-4-5 stykker der skriver af og til, og ganske gratis da det jo er noget der interesserer dem.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 19:56
Hvad mener du med at du vil udføre hele sitet i blogformat?
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 20:11
Det jeg siger.. gør det til en blog i stedet for en "side".

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 20:31
Ja okay. Men siden er færdig udviklet. Og der mangler kun den sidste finpudsning, så det er lidt for sent.

Der vil komme en blog-kategori i forummet. Men ellers ikke.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:19
Dato: 29-11-2006 20:31:03 Forfatter: Lasse K Ja okay. Men siden er færdig udviklet. Og der mangler kun den sidste finpudsning, så det er lidt for sent.

Der vil komme en blog-kategori i forummet. Men ellers ikke.

Det bør være forholdvist simpelt at oprette en blogfunktionalitet til den enkelte bruger og uden at kende sitet, så kan det være at din blogkategori i dit forum netop kan opfylde dit behov.

Brug dine brugere og de vil elske dig for det. Du får gratis markedsføring, du får gratis indhold og du får formodentlig også flere brugere via word-of-mouth fra bloggerne til deres venner.

Hvis du ikke har penge til at aflønne folk, så er det et godt alternativ, som koster lidt i udvikling, men derefter gerne skulle kunne holde sig omkostningsfrit. Hvis du endelig vil tilknytte de mere entusiastiske brugere på længere sigt som skribenter, så find ud af hvad du kan tilbyde dem af ting som kompensation for deres tid. Det behøver ikke koste dig noget, men kan  kræve, at du er lidt mere kreativ i forhold til samarbejdspartnere eller hvem du nu skriver om eller med.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)