Hej Amino'er :-) Min kammerat, og jeg, har altid drømt at leve denne "idé" ud i verden, så vores gå på mod er jo helt i top, og nu vil vi til at igang, men da det er lidt dyrt at komme igang søger vi en inverstor, eller flere. Jeg kan sige så meget at det handler om musik, faktisk nærmere betegnet som DJ's, så det er jo egentlig ikke en ny ide, men vi har bare nye ting at tilføje til DJ feltet, og da vi altid har gået meget op i underholdning, og musik, så tror vi helt klart selv på at det kan blive til noget stort. Hvis dette har vakt din interesse (og det har det vel :)) så skriv til mig: enten her i tråden på mail: molle@anka.dk eller min msn: molle2002@msn.com Mvh. Hotstar |
Søger inverstor til "idé"
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Smider den lige til toppen en enkelt gang mere. Vi har gode ideer til hvordan vi hurtigt bliver kendt rundt omkring i hele landet, vil jeg lige sige. Men nu får den lige et sidste skud, håber der er nogle interesseret derude. Mvh. Morten Diskotek Hotstar |
hvor jeres invester skulle få sin return of investment. Jeg har selv været i branchen og haft det som en bi-tjans de sidste 10 år. Men hvis du da mener, at have noget helt enestående som ikke er set før, hører jeg da gerne fra dig. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)