Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny baggrund på Amino?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Der er skam ingen der tvinger dig til noget :-)
Nogen betaler med deres tid og opmærksomhed, andre betaler med deres penge.
Valget er dit.

Så "presset"... jeg bryder mig personligt ikke om den der "jamen du kan betale eller også gør vi det besværligt for dig" strategi.... Jeg har fuld forståelse for at man giver fordele til de betalende medlemmer, og når fordelene (for mig) matcher prisen skal jeg også nok fluks flå dankortet op af lommen. Jeg gider bare ikke betale for at undgå ulemper Wink

Misforstå mig ret....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 17:01

Flemming Bach:

Der var nogen for ikke så lang tid siden der kommenterede en hjemmeside hvor der var nogle store prikker, som kørte lidt på samme måde som disse EPN logoer. Der blev der foreslået at de blev låst fast - hvilket gav en meget bedre oplevelse af siden - var det mon ikke en idé at gøre her også?

Det har du ret i. Det har jeg nu ændret.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 17:03

Er det meningen at baggrunden paa logoet skal vaere saa grov(og grim). Se mit screenshot paa http://molanta.net/epn.png - Er det meningen at baggrunden skal vaere saadan? Det ligner da heller ikke det logo de har inde paa deres egen website.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 17:09

Martin T:

Er det meningen at baggrunden paa logoet skal vaere saa grov(og grim). Se mit screenshot paa http://molanta.net/epn.png - Er det meningen at baggrunden skal vaere saadan? Det ligner da heller ikke det logo de har inde paa deres egen website.

Så er kvali lidt bedre :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 17:09

Logo opdateret om lidt i bedre kvalitet

Den tilsvarende kampagne for EPN.dk kørte på en lang række andre business-medier i går. Vi skulle blot lige have det implementeret først. Som du vil se nu har EPN.dk både baggrund og top samt midt-banneret på forsiden. Løsningen er en ejerskabsløsning.

Som lidt sjov - prøv at gå ind på forsiden af www.jubii.dk i dag. Der sker noget på nettet for tiden omkring annoncering.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:11

Fama:

Så "presset"... jeg bryder mig personligt ikke om den der "jamen du kan betale eller også gør vi det besværligt for dig" strategi.... Jeg har fuld forståelse for at man giver fordele til de betalende medlemmer, og når fordelene (for mig) matcher prisen skal jeg også nok fluks flå dankortet op af lommen. Jeg gider bare ikke betale for at undgå ulemper Wink

Misforstå mig ret....

Igen der er ingen der presser dig. Vi får bare en stor stak penge for at vise reklamen for EPN og det er vel meget rimeligt at dem der betaler, også får en lidt bedre brugeroplevelse.
Så det er ikke for at genere nogen, det er den måde vi finansierer den gratis del af Amino.
På en eller anden måde skal de 300.000 kr. Amino koster at køre hver måned jo hentes hjem ikke?

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:12

Frisch:
prøv at gå ind på forsiden af www.jubii.dk i dag. Der sker noget på nettet for tiden omkring annoncering

Det må man sige ja til Smile

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 17:15

Jacob Rohde:

Martin T:

Så er kvali lidt bedre :)

Aha meget bedre.  :}

Eneste problem er nu at reklamen er ca lige saa hoej som hvad min browser scroller naar jeg flytter hjulet paa musen en enkelt gang, saa det ligner virkelig at logoet staar og hopper nogle pixels naar jeg scroller. Meget visuelt belastende, saa jeg tror det andet raad om at holde baggrunden fixed er en rigtig god ide :}

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:16

Martin Thorborg:

Fama:

Misforstå mig ret....

Igen der er ingen der presser dig. Vi får bare en stor stak penge for at vise reklamen for EPN og det er vel meget rimeligt at dem der betaler, også får en lidt bedre brugeroplevelse.
Så det er ikke for at genere nogen, det er den måde vi finansierer den gratis del af Amino.
På en eller anden måde skal de 300.000 kr. Amino koster at køre hver måned jo hentes hjem ikke?

Dbh Martin

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:20

Martin Thorborg:

Naturligvis... Jeg mener også at have givet udtryk for min fulde forståelse for dette, i mit første indlæg... Så du/i skal ikke høre et ondt ord fra min side ang. jeres ønske om at hive lidt skillinger hjem på reklamepladsen - tværtimod! :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)