Kære venner I SPAMfighter skal vi holde en julekonkurrence og den bliver promoveret i 200 lande. Vi sender et nyhedsbrev ud til 1 1/2 million mennesker, så den bliver set af mange, dertil kommer der et billede på vores website, som også bliver set af mange tusinde mennesker. Jeg skal bruge en præmie til 10.000 - 20.000 kr. i værdi og jeg kan ikke rigtigt finde på noget. Det skal være fra et firma der har brug for lidt omtale og produktet skal have bred apeal. Med andre ord. Har du et cool produkt i det prisleje du gerne vil donere og sende ud til vinderen og få den promotion det giver for det, så send mig en mail: martin@spamfighter.com Skynd dig, det skal være nu! Dbh Martin |
International markedsføring
Ved 3 køer og 28 geder er du oppe på de 10.000 kroner! Så kan du måske kaste nogle kondomer oven i hatten, hvis du skal være flink ![]() |
med, at den ville tage fart på egen hånd, men nu forsøger jeg lige at udbedre skaden, ved at bumpe den op i toppen igen! :-) Kan desværre ikke hjælpe dig, Martin. Med mindre du vil udlodde en herredyr tegning - og det går jeg ligesom ikke ud fra, at du vil :) |
I SPAMfighter skal vi holde en julekonkurrence og den bliver promoveret i 200 lande. Hmm det kommer da vist an på hvordan man definerer lande. Ifølge Udenrigsministeriet og FN eksisterer der 193 lande i verden som er internationalt anerkendte. Herudover er der godt nok yderligere 124 lande som Grønland, Skotland, Wales etc. Nå men nok om det. Nørden kom bare lige op i mig Hilsen Morten |
Nu har FN jo ikke monopol på at definere lande.. Vi er i 212 lande/områder, du kan se listen her: http://www.spamfighter.com/community_countries.asp? Dbh Martin |
hej Martin prøv at tage fat i fx B & O eller Pioneer eller et andet high end firma - der har nogle lækre produkter |
|
Nu har FN jo ikke monopol på at definere lande.. Vi er i 212 lande/områder, du kan se listen her: http://www.spamfighter.com/community_countries.asp? Dbh Martin Hmmm sjov kommentar. Hvordan vil du da selv definere et land?? Men nej FN har ikke monopol på definationen, men ude i den store verden er der ikke mange der anderkender "lande" som Færøerne, Grønland, Hong Kong, Puerto Ric, Bermuda, Skotland, Nordirland som selvstændige nationer, da de ikke har fuldstændigt selvstyre. Og inden vores ordkløveri går videre så ved jeg godt at du skrev "Vi er i 212 lande/områder" og jeg skal nok stoppe denne irrellevante del af debatten - nørden kom som sagt bare op i mig. |