Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International markedsføring

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære venner

I SPAMfighter skal vi holde en julekonkurrence og den bliver promoveret i 200 lande.
Vi sender et nyhedsbrev ud til 1 1/2 million mennesker, så den bliver set af mange, dertil kommer der et billede på vores website, som også bliver set af mange tusinde mennesker.
Jeg skal bruge en præmie til 10.000 - 20.000 kr. i værdi og jeg kan ikke rigtigt finde på noget.
Det skal være fra et firma der har brug for lidt omtale og produktet skal have bred apeal.

Med andre ord. Har du et cool produkt i det prisleje du gerne vil donere og sende ud til vinderen og få den promotion det giver for det, så send mig en mail:
martin@spamfighter.com

Skynd dig, det skal være nu!

Dbh Martin

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:15
Giv en ged!  Giv en ged! :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:22
Ved 3 køer og 28 geder er du oppe på de 10.000 kroner!

Så kan du måske kaste nogle kondomer oven i hatten, hvis du skal være flink

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:40
Hey, jeg er ked af at jeg dræbte denne tråd med en dårlig joke. Regnede
med, at den ville tage fart på egen hånd, men nu forsøger jeg lige at
udbedre skaden, ved at bumpe den op i toppen igen! :-)  Kan
desværre ikke hjælpe dig, Martin. Med mindre du vil udlodde en herredyr
tegning - og det går jeg ligesom ikke ud fra, at du vil :)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:56
I SPAMfighter skal vi holde en julekonkurrence og den bliver promoveret i 200 lande.

Hmm det kommer da vist an på hvordan man definerer lande. Ifølge Udenrigsministeriet og FN eksisterer der 193 lande i verden som er internationalt anerkendte. Herudover er der godt nok yderligere 124 lande som Grønland, Skotland, Wales etc.

Nå men nok om det. Nørden kom bare lige op i mig ) Tillykke med den store succes SPAMfighter er blevet, og lige meget hvordan man definerer det, så er det sgu flot at I er blevet så store!!!!!

Hilsen Morten

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:32
Dato: 01-12-2006 13:56:29 Forfatter: WideEyes - Virtual Tours

Hmm det kommer da vist an på hvordan man definerer lande. Ifølge Udenrigsministeriet og FN eksisterer der 193 lande i verden som er internationalt anerkendte. Herudover er der godt nok yderligere 124 lande som Grønland, Skotland, Wales etc.

Nå men nok om det. Nørden kom bare lige op i mig ) Tillykke med den store succes SPAMfighter er blevet, og lige meget hvordan man definerer det, så er det sgu flot at I er blevet så store!!!!!

Hilsen Morten

Nu har FN jo ikke monopol på at definere lande..
Vi er i 212 lande/områder, du kan se listen her:
http://www.spamfighter.com/community_countries.asp?

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:54
hej Martin

prøv at tage fat i fx B & O eller Pioneer eller et andet high end firma - der har nogle lækre produkter

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:41
Der må da være nogen på privatmarkedet herinde, som kunne donere lidt gaver til det? For jeg regner da med det er B2C, Martin?

Jeg kan sikker godt finde et indendørs spabad hos én af vores kunder, som kunne bruge lidt...?

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:15
Dato: 01-12-2006 15:40:35 Forfatter: Marcel Fuursted
Der må da være nogen på privatmarkedet herinde, som kunne donere lidt gaver til det? For jeg regner da med det er B2C, Martin?

Jeg kan sikker godt finde et indendørs spabad hos én af vores kunder, som kunne bruge lidt...?

Det er pænt af dig, men vi har nu besluttet at købe et rejsegavekort istedet for.
Det havde ellers været en god chance for en virksomhed med et internationalt produkt.
Men vi må være ude i bedre tid næste år.

Dbh Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:35
Nu har FN jo ikke monopol på at definere lande..
Vi er i 212 lande/områder, du kan se listen her:
http://www.spamfighter.com/community_countries.asp?

Dbh Martin

Hmmm sjov kommentar. Hvordan vil du da selv definere et land?? Men nej FN har ikke monopol på definationen, men ude i den store verden er der ikke mange der anderkender "lande" som Færøerne, Grønland, Hong Kong, Puerto Ric, Bermuda, Skotland, Nordirland som selvstændige nationer, da de ikke har fuldstændigt selvstyre. Og inden vores ordkløveri går videre så ved jeg godt at du skrev "Vi er i 212 lande/områder" og jeg skal nok stoppe denne irrellevante del af debatten - nørden kom som sagt bare op i mig.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)