Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er træt af pis!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for moralsk opbakning :)

Dét der virker så underligt i denher sag er at samarbejdet netop føltes godt - jeg fik meget ros for et udkast jeg havde lavet til en hjemmeside, samt at kunden følte, at hun arbejdede med en designer der har dét touch, som gør at tingene for en glød - og det var jo pænt sagt. Vi har desuden haft nogle længere samtaler i telefonen, har mailet og aftalt en pris - dog ikke noget der blev skrevet ned.

I weekenden var jeg til begravelse på Lolland og sammen med min familie - hvilket kunden også var blevet informeret om - og jeg glædede mig faktisk til at komme hjem og komme videre med denher opgave, da det var et spændende produkt og der var "flow".

Natten til i dag sad jeg så og tegnede en række udkast til logoer, som jeg selv synes jeg som udgangspunkt var sluppet godt fra - og så sendte jeg det tidligt imorges.

Cirka en halv time senere får jeg så en meget kort mail om, at da kunden ikke har hørt fra mig har hun valgt en anden. Punktum. Og så var det, at det hele pludselig virkede underligt og jeg fik fornemmelsen af noget ubehageligt "kvindeligt" (svært at forklare..)

Men det korte og det lange er, at jeg lige måtte af med noget galde (tak fordi det er muligt her :) og jeg har sendt en beskeden faktura på to timers arbejde, simpelthen fordi jeg ikke bare vil kunne sidde og lades som ingenting.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 37
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Sådan er det ofte med konventionelle måder at drive forretning på. Det er efterhånden lidt trivielt at høre, at folk ikke kan få deres forretning til at fungere på alle mulige måder.

Forsøg med dette paradigmeskifte: "Invester din tid, fremfor at sælge den". Har man virkelig først forstået dybden i denne sætning bliver det virkelig sjovt at have forretning. Det kræver en meget længere forklaring og hvis nogen er virkelig interesseret i at høre og lære noget om hvad jeg mener, så laver jeg gerne en workshop, -eller skriv evt. til mig med en forklaring på hvorfor du godt kunne tænke dig at høre mere.

Mvh. Frederik

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)