Hej jeg er en ung kvinde på 27 år, bor i Valby, jeg har et fuldtidsarbejde, men kunne godt tænke mig nogle ekstra skillinger at gøre godt med. Jeg er ansat på et translatør og tolke firma, hvor jeg er Tolkekoordinator. Student fra 2003 (Århus) BBA (Bachelor in Business Adminstration) fra preston University Ajman Campus UAE (Dubai). Jeg er oprindelig fra Somalia, kom til DK 1990 (som 6 årig), så jeg taler flydende dansk, uden accent Jeg har arbejdet for Rambøll Management som teleinterviewer, og har tolket og oversat i mange år. Det var så de tøre facts, ellers er jeg en glad kvinde med en masse gå på mod, og jeg vil og skal være selvstændig inden for nogle år, men den rigtige mulighed har ikke vist sig endnu, plus jeg ikke har ret meget kapital at starte med. Jeg håber at jeg får nogle gode og seriøse tilbud på noget jeg kan ordne for jer aminoer. Jeg kan kontaktes på 27913836 eller mail: smukkefatima@hotmail.com Glæder mig til at høre fra jer allesammen! Med venlig hilsen Fatima Abdi |
Jeg søger ikke noget bestemt, alt fra pakning, frankering af breve, samle arbejde, indtastning, research, også hvis jeg skal passe jeres barn hjemme hos mig. kort alt mellem himmel og jord som jeg kan ordne hjemmefra