Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips, links og debat om børn og børnebørn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil meget gerne have feed back på min hjemmeside. Den er tænkt som en resurseside for bedsteforældre og andre interesserede. Jeg finder nyheder om børn, skriver et resumé og lægger linket ind til kilden. Der er diverse praktiske tips, info, aktivitetsforslag mm. 

Jeg vil meget gerne at siden bliver interaktiv - dvs. at så mange som muligt lægger kommentarer ind, jeg tror mange har erfaringer som andre kunne have glæde af at læse om.

Siden er lavet i Joomla. Jeg har haft hjælp til det, men begynder at have lidt for på det selv. Håber I vil give mig tilbagemeldinger både på design og funktionalitet!

Mange hilsner

Ditte

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ditte,

Helt sikkert et fedt koncept, som jeg tror på, du kan få succes med, hvis du er tålmodig og bliver ved med smide kvalitetsindhold på siden.

Når det kommer til siden struktur, må jeg være ærlig at sige, at den er meget svær at gennemskue første gang man ser siden. Jeg synes din hovedmenu er meget ulogisk, og det er svært at vide, hvor man skal kigge, hvis man er på jagt efter noget bestemt.

Forsiden er meget svær at finde rundt på, og indholdet er efter min mening ikke optimalt prioriteret.

Hele velkommen-afsnittet hører til på en "Om os"-side. Den plads kunne i stedet bruge på de nyeste artikler. De bør ikke være gemt ude til højre, men ind på midten med store overskrifter og evt. et billede hver.

Jeg forstår ikke, hvad det lille avisklip-link, tegningen samt fuglene midt på siden skal bruges til. Når jeg klikker på Avisklip, kan jeg se, at det er et link til en hovedside med en oversigt over relevante eksterne avisartikler. Er avisklip en overskrift for hele resten af forsiden? I så fald skal teksten være meget større.

Avisklipdelen skal da også over i hovedmenuen.

Det ser ud som om du har en masse godt indhold, men lige nu tror jeg simpelthen at siden er for rodet til at folk kan finde det.

Tilmeldt 1. Jun 10
Skrevet kl. 22:12

Hej Morten! Tak for rigtigt god og konstruktiv feedback. Jeg kan godt se at der er noget at tage fat i. Erfaringen kommer med tiden!

Mange hilsner

Ditte

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:17

Helt sikkert og der er kun en måde at få erfaringen på, og det er at komme i gang og give den gas :)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:19

Hej Ditte,

Du har næsten kastet dig ud i noget af det samme som vi netop har gjort. Forskellen fra dit projekt til vores nye nyhedstjeneste Kidznews.dk, er blot at dit henvender sig til bedsteforældre.

Der er virkeligt meget at arbejde med i denne genre, og du skal nok regne med at skulle bruge en del penge på at få dit budskab ud til bedsteforældrene. Men ting tager tid, og der er ingen tvivl om at du har fundet dig et godt niche-område.

Som Morten også siger, så skal du arbejde med at gøre siden meget mere overskuelig. Jeg syns nemlig også at jeg har lidt svært ved at finde de informationer jeg eventuelt vil søge når jeg besøger din side..

God vind med projektet Smile

Tilmeldt 1. Jun 10
Skrevet kl. 09:52

Hej Morten

Tak for respons! Ja, jeg kan godt se at vi ligger tæt op ad hinanden, i hvert fald mht nyheder. Men hovedformålet med min side er faktisk at få gang i den interaktive del, så vi overlapper kun lidt. Nyhederene er ikke det vigtigste for mig, men jo relativt let at gå til og også ret sjovt.

jeg må til at tænke over designet, og hvad jeg kan gøre.

Og siden vi nu ikke laver helt det samme, kunne I måske tænke jer at sætte mit link på siden?Skype-BigSmile

mange hilsner

Ditte

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:45

Tangofisk:

Hej Morten

Tak for respons! Ja, jeg kan godt se at vi ligger tæt op ad hinanden, i hvert fald mht nyheder. Men hovedformålet med min side er faktisk at få gang i den interaktive del, så vi overlapper kun lidt. Nyhederene er ikke det vigtigste for mig, men jo relativt let at gå til og også ret sjovt.

jeg må til at tænke over designet, og hvad jeg kan gøre.

Og siden vi nu ikke laver helt det samme, kunne I måske tænke jer at sætte mit link på siden?Skype-BigSmile

mange hilsner

Ditte

Vi vil gerne sætte et link til din side, selvfølgelig med et link retur. Men jeg tror lige vi skal vente lidt - som vi skriver under "Nyttige links", er det udelukkende gennemtestede kvalitetslinks.

Men vi kunne eventuelt blive en form for sparringspartnere, da vi jo næsten er de eneste som beskæftiger sig med lige præcis denne genre?Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)