Hej Jeg vil meget gerne have feed back på min hjemmeside. Den er tænkt som en resurseside for bedsteforældre og andre interesserede. Jeg finder nyheder om børn, skriver et resumé og lægger linket ind til kilden. Der er diverse praktiske tips, info, aktivitetsforslag mm. Jeg vil meget gerne at siden bliver interaktiv - dvs. at så mange som muligt lægger kommentarer ind, jeg tror mange har erfaringer som andre kunne have glæde af at læse om. Siden er lavet i Joomla. Jeg har haft hjælp til det, men begynder at have lidt for på det selv. Håber I vil give mig tilbagemeldinger både på design og funktionalitet!
Mange hilsner Ditte |
Hej Ditte,
Helt sikkert et fedt koncept, som jeg tror på, du kan få succes med, hvis du er tålmodig og bliver ved med smide kvalitetsindhold på siden.
Når det kommer til siden struktur, må jeg være ærlig at sige, at den er meget svær at gennemskue første gang man ser siden. Jeg synes din hovedmenu er meget ulogisk, og det er svært at vide, hvor man skal kigge, hvis man er på jagt efter noget bestemt.
Forsiden er meget svær at finde rundt på, og indholdet er efter min mening ikke optimalt prioriteret.
Hele velkommen-afsnittet hører til på en "Om os"-side. Den plads kunne i stedet bruge på de nyeste artikler. De bør ikke være gemt ude til højre, men ind på midten med store overskrifter og evt. et billede hver.
Jeg forstår ikke, hvad det lille avisklip-link, tegningen samt fuglene midt på siden skal bruges til. Når jeg klikker på Avisklip, kan jeg se, at det er et link til en hovedside med en oversigt over relevante eksterne avisartikler. Er avisklip en overskrift for hele resten af forsiden? I så fald skal teksten være meget større.
Avisklipdelen skal da også over i hovedmenuen.
Det ser ud som om du har en masse godt indhold, men lige nu tror jeg simpelthen at siden er for rodet til at folk kan finde det.