Hej folkens ;-) |
Lige et par spørgsmål.... Må man gerne lægge hendes profil ud på Facebook? Har I tilladelse til at bruge de billeder, der ligger på siden?
Hej folkens ;-) |
Lige et par spørgsmål.... Må man gerne lægge hendes profil ud på Facebook? Har I tilladelse til at bruge de billeder, der ligger på siden? |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Hej Fama |
Nej... Men det kan jo godt være Arto ikke ser helt på samme måde, på den slags - kan jo se I bruger deres logo og I bruger også hvad jeg antager er hendes profilbillede fra Arto. Nu er jeg 30 år så jeg har af gode grunde ikke noget videre kendskab til Artos regler. Men det ville undre mig meget, hvis de er totalt ligeglade med hvem der bruger deres logo/indhold og hvad de bruger det til Det er ikke for at stikke en pind i hjulet på jer.... Det er bare et venligt råd - ville jo være ærgeligt, hvis jeres forretningseventyr endte ud med en stævning fra Arto eller Amalie (hvem hun så end er) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Hej igen Fama |
At ting ligger paa internet betyder altsaa ikke at man bare maa bruge dem til hvad man vil. Paa samme maade maa man heller ikke kopiere stoere maengder tekst fra andre websites og bruge dem paa sit egen. I kraenker da ogsaa Artos varemaerke naar i bruger deres logo(Som i vist slet ikke har tilladelse til at kopiere) og navn til at saelge jeres egne reklamer. |
Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.
Det vil straks blive fjernet :-) |
Hej :-) |
Hej |
Hej |