Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring via Facebook fanside - (Målgruppe: 13-24 år)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens ;-)

Jeg har nu i løbet af en uge opbygget en Facebook fanside med 23.000 medlemmer 

42% mandlige fans
13-17 år - 30%
18-24 år - 11%

58% kvindelige fans
13-17 år - 44%
18-24 år - 12%
 25-34 år - 1 %

Derved rammer fansiden målgruppen folk i alderen 13-24 år meget nemt

Jeg er nu interesseret i at DIT firma kan lave markedsføring, yderst billigt via denne side, muligvis ved at jeg linker direkte videre til jeres egen webshop

Du kan se gruppen her

http://www.facebook.com/business/insights/?pages&i=105878649458241#!/pages/Se-Paradise-Amalies-Arto-profil/105878649458241?ref=ts

Ønsker du at høre mere om pris så send mig en privat besked herinde, eller send mig en e-mail på emil@trendgigant.dk

Vi snakker ikke særlig mange penge i skal slippe, men synes bare det er spild af 23.000 personer, hvis den ikke får lidt reklame Smile

Med venlig hilsen
Emil

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:09

Lige et par spørgsmål.... Må man gerne lægge hendes profil ud på Facebook? Har I tilladelse til at bruge de billeder, der ligger på siden?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:10

Hej Fama

Det er en offentlig Arto-profil hun selv lavede for et par år siden - så der skulle ikke være noget i vejen for det :-) 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:17

Emil Kroer:

Hej Fama

Det er en offentlig Arto-profil hun selv lavede for et par år siden - så der skulle ikke være noget i vejen for det :-) 

Nej... Men det kan jo godt være Arto ikke ser helt på samme måde, på den slags - kan jo se I bruger deres logo og I bruger også hvad jeg antager er hendes profilbillede fra Arto. Nu er jeg 30 år så jeg har af gode grunde ikke noget videre kendskab til Artos regler. Men det ville undre mig meget, hvis de er totalt ligeglade med hvem der bruger deres logo/indhold og hvad de bruger det til Wink

Det er ikke for at stikke en pind i hjulet på jer.... Det er bare et venligt råd - ville jo være ærgeligt, hvis jeres forretningseventyr endte ud med en stævning fra Arto eller Amalie (hvem hun så end er) Wink

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:19

Hej igen Fama

Da gruppen jo er en harmløs gruppe, der på ingen måde nedgøre Arto, tværtimod - de får kun endnu flere besøgende ved vores tiltag - så vil jeg da ikke tro de kunne have noget imod det.
Men kan selvfølgelig godt sætte mig ind i din problematik.

Tak for feedback

- Emil 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 22:21

Emil Kroer:

Hej Fama

At ting  ligger paa internet betyder altsaa ikke at man bare maa bruge dem til hvad man vil. Paa samme maade maa man heller ikke kopiere  stoere maengder tekst fra andre websites og bruge dem paa sit egen.

I kraenker da ogsaa Artos varemaerke naar i bruger deres logo(Som i vist slet ikke har tilladelse til at kopiere) og navn til at saelge jeres egne reklamer.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:22

Det vil straks blive fjernet :-)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 12:20

Hej :-)

Tak til alle jer der har taget kontakt.

Der vil stadigvæk være mulighed for at købe en billig reklamesøjle via statusopdateringer og bannere på siden, det næste stykke tid.

Send en privat besked eller en email til emil@trendgigant.dk 

Mvh
Emil Kroer 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 20:43

Hej

Nu er hele den første uge af Juni booket.

Vil du have en annonce i næste uge, skal du slå til nu.

Jeg har i alt 5 grupper med totalt ca. 45.000 fans, jeg kan lave annoncerne over.

Prisen er ret fordelagtige, kontakt mig på PM for at høre mere eller direkte pr. e-mail emil@trendgigant.dk

Glæder mig til at høre fra jer 

Mvh
Emil Kroer 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 17:02

Hej 

Da flere har spurgt efter et bevis for at jeg ejer disse sider, kan i hermed se dem alle listet herunder

Kontakt mig venligst på emil@trendgigant.dk eller send en besked herinde, for et uforpligtende tilbud.

Mvh
Emil Kroer

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)